کد خبر : ۷۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرویی کشور از طبیعی بودن فروش حدود 4 برابری بنزین توسط امدادگران خودرو خبر داد.
سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار، با اشاره به منع شدن خودروهای امدادی از عرضه بنزین در ظرف‌های پلاستیکی، اظهار کرد: خودروهای امدادی به علت نداشتن ایمنی کافی برای حمل بنزین و همچنین احتمال آتش سوزی در این خودروها از این کار منع شده‌اند البته که در کشورهای دیگر این کار انجام می‌شود و امکانات لازم در اختیار این خودروها قرار می‌گیرد.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرویی کشور، افزود: بنزین برای خودروهای امدادی که دائما در جاده و خیابان‌ها در حال تردد هستند ارزش فراوانی دارد لذا هزینه استهلاک این خودروها بسیار بالا بوده است.

وی در ارتباط با فروش بنزین توسط خودروهای امدادی با حدود 4 برابر قیمت جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: عرضه بنزین توسط خودروهای امدادی الزامی نبوده همچنین نرخ عرضه بنزین تعریف شده نیست و بسته به عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: این رقم با توجه به وقت و هزینه‌ای که امدادگران صرف تهیه بنزین می‌کنند طبیعی بوده و رقمی جز این با توجه به استهلاک ارزشی ندارد.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرویی کشور، تصریح کرد: زمانی که خودروهای امداد وقت و خطر حمل برای تهیه بنزین را به جان می‌خرند طبیعی است که آن را به چند برابر قیمت عرضه کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران