کد خبر : ۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
دو ویژگی تنوع برند و استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان هدفمند؛
دو ویژگی تنوع برند خودروهای داخلی و خارجی و استقبال بی نظیر بازدیدکنندگانی که با هدف انتخاب خودرو به نمایشگاه می آیند، چهارمین نمایشگاه خودرو البرز را به رویداد خاص ملی در عرصه صنعت خودرو، تبدیل ساخته است.

به گزارش خودروکار، محسن شمس مدیر نمایشگاه خودرو البرز، ضمن اعلام این مطلب افزود: بازاریابی فعال در فرصت زمانی محدود از صدور مجوز برگزاری و اجرای تخصصی کمپین اطلاع رسانی و تبلیغاتی، دو اقدام برجسته ستاد نمایشگاه در برپایی چهارمین نمایشگاه خودرو البرز است که نتیجه مطلوب حاصل شده، نشانگر تدوین صحیح و اجرای دقیق برنامه های تدوین شده می باشد.

شمس گفت: تنوع برند محصولات داخلی و خارجی، مرهون بازاریابی فعال و اعتماد مشارکت کنندگان به نمایشگاه و گستردگی بازدیدکنندگان البرزی و استان های همجوار، نتیجه ی برنامه تبلیغاتی و اطلاع رسانی است که این رویداد را در سطح ملی مطرح ساخته است.

مدیر نمایشگاه خودرو البرز گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور جدی شرکت ­های داخلی و خارجی هستیم که با مشارکت شرکت های مرکزی و نمایندگی های استانی غرفه های خود را در حد استانداردهای بین المللی اجرا نموده اند که این سطح از حضور و فعالیت در بین نمایشگاه ­های کشور بی نظیر است.

وی اساس شکل گیری نمایشگاه کیفی در کرج را اهمیت بازار البرز و تلاش و جدیت مشارکت کنندگان دانست و ادامه داد: این گردهمایی، شرایط بررسی و انتخاب خودرو در فرصت زمانی کوتاه را برای خانواده ­ها تسهیل کرده و به طور قطع این نمایشگاه در افزایش فروش مشارکت کنندگان در ماه های پیش رو تاثیر مستقیم دارد.

خاطر نشان می شود چهارمین نمایشگاه خودرو البرز که با حضور 60 مشارکت کننده در فضایی بالغ بر 6 هزار مترمربع برپا شده تا روز جمعه 16 تیرماه از ساعت 18 تا 23 در کرج، پل شهدای پلیس، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: تانا


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران