کد خبر : ۸۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو ارومیه(17)
مدیر بازاریابی نگین خودرو در رابطه با آخرین دستاوردهای نگین خودرو در حاشیه نمایشگاه ارومیه بیان کرد: نگین خودرو 38 درصد از سهم واردات خودرو کشور را در اختیار دارد و در حال حاضر بزرگترین و اولین وارد کننده کشور است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی و شبکه نمایندگی‌های نگین خودرو بیان کرد: ارومیه ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و عرضه خودروهای جدید رنو دارد و ما در آینده نزدیک یک نمایندگی جدید را به نمایندگی خوبمان در ارومیه اضافه می کنیم.

او ادامه داد: سالانه بین 70 تا 80 هزار خودرو در سال وارد کشور می‌شود که معادل 38 درصد واردات خودرو کشور مربوط به محصولات رنو است و به این ترتیب نگین خودرو بزرگ‌ترین وارد کننده کشور محسوب می‌شود و با توجه به سیاست‌های جدید انتظار می‌رود که نگین خودرو 

مرتضایی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از دومین نمایشگاه خودرو ارومیه گفت: خوشبختانه مردم ارومیه جزو با سلیقه ترین و خودرو دوست ترین مردم کشور هستند و از نمایشگاه خودرو ارومیه هم استقبال بسیار خوبی شده است و نگین خودرو هم توانست مشتریان زیادی را در این نمایشگاه به حلقه مشتریان خود اضافه کند.

او در رابطه با آمار فروش بین المللی رنو-نیسان تصریح کرد: در حال حاضر رنو با اختلاف فروش تنها 5 هزار خودرو در سطح جهان، به دنبال تویوتا حرکت می‌کند که این عدد بسیار کم است و چه بسا رنو-نیسان بتوانند به اولین تولید کننده خودرو در سطح بین المللی تبدیل شود که با توجه به پیشتازی چندین ساله تویوتا، این امر می‌تواند یک موفقیت بسیار بزرگ برای رنو-نیسان باشد.

مدیر بازاریابی نگین خودرو در رابطه با کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت گفت: اخیرا حجم زیادی از محصولات رنو را به ایران وارد کردیم و طبیعی است که این امر یک شکاف میان ارائه محصولات و خدمات پس از فروش ایجاد کند. به همین علت در حال حاضر تمامی دغدغه مسئولین و سرمایه گذاران گسترش نمایندگی‌ها در سراسر کشور است تا بتوانیم خدمات بهتری به خریداران ارائه کنیم.

مرتضایی خاطر نشان کرد: نگین خودرو اخیرا از دو مدل تلیسمان و کولئوس جدید در ایران رونمایی کرد و  پس از دُبی و آفریقای جنوبی سومین کشوری است که از کولئوس رونمایی می‌کند و این در حالی است که این خودرو هنوز وارد اروپا نشده است.

او در رابطه با نمایشگاه خودرو ارومیه بیان کرد: نگین خودرو برای اولین سال در این نمایشگاه شرکت می‌کند و در حال حاض یک نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ارومیه دارد و تا قبل از سال 97 یک نمایندگی بسیار بزرگ و مجهز دیگر نیز در این شهر ایجاد خواهد کرد.

مرتضایی با اشاره به برنامه ویژه نگین خودرو برای افزایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور گفت: نگین خودرو از سال گذشته تاکنون توانسته تعداد نمایندگی‌های خود را از 40 عدد به 80 عدد افزایش دهد و در حال حاضر در 22 استان کشور نمایندگی داریم.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران