کد خبر : ۸۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
مالکان خودروهای سواری گروه سایپا می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه‌های مرکزی سایپا و نمایندگی‌های منتخب، ضمن خرید و نصب اقلام آپشن، از گارانتی این قطعات نیز برخوردار شوند.
به گزارش خودروکار، بزرگ‌ترین مزیت نصب آپشن در نمایندگی‌های مجاز سایپا، برخورداری قطعات آپشن از گارانتی و برقراری گارانتی خودرو می‌باشد؛ ضمن اینکه این قطعات همگی استاندارد بوده و از اعتبار بالایی برخوردارند. علاوه بر این کیفیت قطعات آپشن ارائه شده همگی مورد تأیید مهندسی و کیفیت سایپایدک قرار گرفته است.

یکی از نیازهای مشتریان، تأمین اقلام با کیفیت آپشن بوده تا گارانتی خودروی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد. لذا سایپایدک بنا بر سیاست تأمین خواسته مشتریان و حرکت در مسیر خواسته‌های مشتری، اقدام به نصب قطعات آپشن در مراکز مجاز خود نموده است.




بنابراین گزارش، مشتریانی که برای نصب آپشن به نمایندگی‌ها مراجعه می‌کنند با تنوع بالا در محصولات روبرو هستند ضمن اینکه قیمت‌ها نیز رقابتی و متناسب با کیفیت محصولات است. همچنین اکثر محصولاتی که ارائه می‌شوند انحصاری هستند.

همچنین به منظور رفاه حال مشتریان، امکان نصب سفارشی قطعات برای خودرو مشتری وجود دارد به این معنا که بر اساس سفارش مشتری، می‌توان قطعه‌ای را به صورت ویژه تهیه کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران