کد خبر : ۸۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا خبرداد
مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا گفت: برنامه‌ریزی‌های ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات برای محصول جدید کارمانیا با نام تجاری F3 شش ماه قبل از برنامه تولید خودرو در کشور آغازشده است.
حسین سرمد در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار، اظهار کرد: شرکت کارمانیا در سال جاری حداقل سه محصول را به بازار معرفی خواهد کرد که اولین محصول، خودرو F3 است که شش ماه قبل از آغاز تولید، برنامه‌های خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی تدوین و مشخص‌ شده است.

او افزود: از نیمه تابستان پیش‌فروش محصول F3 آغاز و در نیمه پاییز این محصول به بازار عرضه خواهد شد، که قطعات دسته اول تولیدات وارداتی و به‌ مرور زمان تولید داخلی قطعات خودرو افزایش می‌یابد که در حال حاضر خودرو شاسی‌بلند S6 با داخلی سازی 20 درصدی انجام می‌شود.

مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا در رابطه با دیگر محصولات جدید این شرکت، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با محصول F3 خودرو سانگ به بازار معرفی و عرضه خواهد شد، همچنین خودرو هیبریدی تانگ نیز رونمایی خواهد شد که در حال حاضر بحث واردات و تولید این محصول در جریان است و امید می‌رود که تولید داخلی آن انجام شود که این خودرو اولین محصول هیبریدی خواهد بود که در کشور تولید خواهد شد.

سرمد در رابطه با اتوبوس برقی BYD گفت: اتوبوس برقی در شیراز در حال فعالیت و انجام تست‌های مربوطه است که در حال حاضر شرکت برآن است با مساعدت‌های مسئولین، خودروهای برقی برای ناوگان عمومی را به تولید انبوه برساند.

او در رابطه با خدمات پس از فروش و به‌ویژه طرح هوم سرویس بیان کرد: طرح هوم سرویس با توجه به آنکه نمایندگی شهر تهران به عموم مردم دور است، برای رفاه بیشتر مشتریان، از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های ابتدایی آن آغاز شد و این طرح برای مناطق شمال، شمال شرق و شرق تهران از روز شنبه آغاز شده است.

سرمد تأکید کرد: به‌ مرور زمان این طرح برای سرویس‌های عمومی گسترش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که امداد خودرو کارمانیا در شهر تهران مستقر است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران