کد خبر : ۸۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
ايران خودرو با هدايت و درايت تيم مديريتي خودكوشيده است با اصلاح ساختار مالی و تركيب توليد و كاهش هزينه های سر بار درمسير بهره وری و ‌سوددهی قرار گيرد.
به گزارش خودروکار، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو طی چهار سال اخیر گام‌های خوبی در زمینه عرضه محصولات جدید، ارتقای کیقی و ایمنی محصولات خود و استفاده از فن آوری‌های جدید، برداشته است البته این روند باید با شتاب بیش تری تداوم داشته باشد.

نماینده سقز و کلیایی در مجلس دهم با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کشور در حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو تصریح کرد: امضای قراراداد ایران خودرو با شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و شرکت‌های خارجی برای طراحی پلتفرم محصولات جدید ایران خودرو یک گام هوشمندانه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و خودرو ساز شدن ایران خودرو است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه در صنعت خودرو گفت: هر گونه سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه، موجب بروزرسانی و توسعه ظرفیت بخشی در صنعت خودرو خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: ‌ البته در راستای بحث تحقیق و توسعه، موضوع بازاریابی و همچنین دستیابی به کیفیت و استاندارد‌های روز جهانی و از سویی شیوه‌های فروش و خدمات پس از فروش مطرح است که متاسفانه این بخش‌ها تا حدودی در صنعت خودرو مغفول مانده است.

حسینی کیا رمز موفقیت خودرو سازان در پسا برجام را برسه اصل بهره گیری از طرح‌های جدید و مشتری پسند، ارتقای ایمنی محصولات تولیدی وارائه خدمات پس از فروش در سطح استاندارد‌های جهانی دانست و اظهارداشت: چنانچه جریان رقابت پذیری با عرضه تولیدات جدید برای خودروسازان داخلی فراهم شود این روند آغازی برای حرکت در رشد و توسعه صنعت خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران