کد خبر : ۸۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت هیوندای مدل i20 N را به عنوان سومین خودروی سری N خود و رقیب سرسخت Polo GTI و Peugeot 208 GTI روانه بازار می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار،  بنابر اعلام مجله ی اتو اکسپرس  شرکت هیوندای  نسخه ای جدید از مدل i20 را با نام  i20 N برای  رقابت با مدل های فورد فیستا ST و فولکس واگن پولو GTI آماده می کند. هیوندای هنوز هیچ مدل جدیدی در سری N را روانه بازار نکرده است و  مشخص است که مشغول به  پروژه ارتقاء مدل های خود و ارائه  نسخه های قوی تر در سری N است.



این خودروساز مطرح کره ای در اندیشه ی معرفی مدل i20 N پس از مدل های Veloster N و i30 N fastback بوده و هنوز جزئیاتی از i20 N منتشرنشده نکرده است اما پیش بینی می شود در زیر کاپوت این هاچبک هیوندای پیشرانه ای 1.6 لیتری توربو شارژ به قدرت 200 اسب بخار جای بگیرد.




به اعتقاد کارشناسان، مدل i20 N  می تواند به یکی از جذاب ترین خودروهای هیوندای تبدیل شود و  آینده ی درخشانی در مسابقات رالی قهرمانی جهان خواهد داشت.

آلبرت بیرمن، مدیر بخش N  هیوندای در این باره می گوید:  طبیعی است که در اندیشه گسترس این کلاس خودرویی باشیم و چرا باید خود را محدود به کلاس C کنیم؟ در بازار خودروهای سوپر مینی قدرتمندی همچون Polo GTI، Fiesta ST، Peugeot 208 GTI وجود دارد  و حتی تویوتا نیز در حال ساخت خودرویی جدید در این کلاس است. در شرایط  کنونی سرمایه گذاری در کلاس B و تولید خودرو های هاچبک قوی  بسیار مطلوب است.
 




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otopark.com
انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران