کد خبر : ۸۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
در مجمع سالیانه گروه بهمن مطرح شد؛
مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به سود ۱۳۵ میلیارد تومانی شرکت اصلی در سال گذشته گفت: عرضه محصولات جدید و حضور در بین سه شرکت در حوزه تجاری، سواری و کار از مهمترین برنامه های گروه بهمن است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مجمع سالیانه گروه بهمن در روزجاری برگزار شد و منصور پورزرین در این مراسم با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید گروه بهمن، گفت: گروه بهمن به دنبال افزایش شرکای تجاری است که در کنار ان اصلاح زیرساخت ها، حوزه فروش و پس از فروش را در دستور کار قرار داده است.

او خاطرنشان کرد: از برنامه های پیش رو گروه بهمن می توان به قرارگیری در بین ۳ تامین کننده اصلی خودروهای تجاری سنگین، عرضه خودرو سواری خانوادگی و عرضه خودروهای شاسی بلند اشاره کرد.

مدیرعامل گروه بهمن، افزود: شرکت بر آن است تا فعالیت های خود را تجمیع و متمرکز کند تا مشتریان با مشکلی در زمینه خرید محصول و دریافت خدمات با مشکل روبه رو نشوند.

او از سود ۱۳۵ میلیارد تومانی شرکت اصلی در سال گذشته خبر داد و گفت: امید می رود در سالجاری روند رو به رشد گروه بهمن با شدت بیشتری ادامه یابد.

پورزرین بیان کرد: با برگزاری مجمع عادی در روزجاری گروه بهمن افزایش سرمایه خواهد داشت.

او ماموریت اصلی گروه بهمن را تولید و عرضه خودرو تجاری، سواری و کار دانست و گفت: هدف گذاری قیمت و تولید بیشتر با نگاه حفظ و ارتقا جایگاه شرکت در بازار است.

مدیرعامل گروه بهمن یکی از معضلات تولید و سرمایه گذاری را نرخ جذاب ۲۰ تا ۲۵ درصدی سود بانکی اعلام کرد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران