کد خبر : ۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
سیتروئن C4 یکی از خودروهای محبوب این خودروساز فرانسوی است که در حال حاضر با همکاری سایپا در ایران نیز به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، C4 یکی از محصولات پر طرفدار سیتروئن است که در کلاس خودروهایی مانند فورد فوکوس و واکسهال آسترا است و رقیبی جدی برای آن‌ها محسوب می‌شود.



عاشقان رانندگی هندلینگ این خودرو را زیاد نمی‌پسندند به دلیل این که حرکات فرمان و خودرو بسیار نرم است و این نکته باعث می‌شود تا در ابتدا حس کنید که این خودرو بسیار نرم است اما پس از مدتی رانندگی متوجه خواهید شد که در سر پیچ‌های تند با این خودرو به مشکل بر می‌خورید.

رانندگی
مدت زمان کمی لازم است تا متوجه این امر بشویم که "راحتی" اولین اولویت سیتروئن در ساخت این خودرو بوده است و حتی در مقایسه با اشکودا "اُکتاویا" نیز سیتروئن در مقام اول می‌ایستد.
همانند اکثر خودروها، این مدل نیز دارای دو مدل پیشرانه بنزینی و دیزلی است که مدل بنزینی آن 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ است که قدرتی معادل 148 اسب بخار تولید می‌کند و حجم موتور مدل دیزلی 2 لیتر است. شتاب گیری این خودرو در دور موتور پایین تعریفی ندارد اما همین که دور موتور افزایش پیدا کند، خودرو قدرت واقعی خودش را نشان می‌دهد.



فضای داخلی
طراحی فرمان و انتخاب نوع صندلی‌های این خودرو باعث می‌شود تا بتوان به آسانی موقعیت مناسب و راحت رانندگی را برای خود پیدا کرد و نیازی به کلنجار رفتن نیست. این خودرو برای مسافرت در مسیرهای طولانی گزینه مناسبی است.
طراحی داشبورد این خودرو بسیار محکم است اما بیشترین جنس به کار رفته در آن پلاستیک است که مقداری ناامید کننده به نظر می‌رسد. همچنین صفحه نمایش و سیستم به کار رفته در آن تعریفی ندارد. کار با این صفحه نمایش و سیستم راحت است اما گرافیک و شکل و شمایل آن از کیفیت خوبی برخوردار نیست.
 


این خودرو توانسه در آزمایش ایمنی موسسه یورو NCAP پنج ستاره ایمنی را کسب کند و از این نظر می‌توان آن را در دسته با کیفیت‌ها قرار داد.




مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: whatcar.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران