کد خبر : ۸۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
طرح پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت‌عنوان «دستورالعمل و ضوابط واردات خودرو و نحوه همکاری با شرکت‌های خودروساز خارجی» بعد از شش ماه بررسی در کمیسیون امور زیربنایی دولت، با انجام اصلاحات عمده‌ به هیات دولت ارسال شد.
به گزارش خودروکار، سندیکای صنعت خودروی ترکیه اعلام کرد تولید خودرو در این کشور در نیمه نخست امسال نسبت به همین دوره در سال گذشته 20 درصد جهش کرده و به 869 هزار و 158 دستگاه رسیده است. همچنین در ماه ژوئن تولید 8 درصد رشد داشته و به 141 هزار و 161 دستگاه رسیده است.

 به گزارش رویترز، براساس گزارش سندیکای صنعت خودرو ترکیه در نیمه نخست امسال فروش خودروهای سواری و خودروهای تجاری سبک و سنگین با کاهش 9 درصدی رو به رو شده و به 410 هزار و 609 دستگاه رسیده است. براساس اعلام این سندیکا افزایش مالکیت‌ها که در سال گذشته صورت گرفته همچنان بر بازار خودرو ترکیه فشار وارد می‌کند.

 با این وجود صادرات خودرو ترکیه با افزایش 29 درصدی روبه‌رو شده و به 714 هزار و 284 دستگاه رسیده است. با توجه به آمار نیمه نخست امسال، سندیکای صنعت خودرو ترکیه پیش‌بینی خود را درمورد تولید در کل سال‌جاری از 65/ 1 میلیون دستگاه به 7/ 1‌میلیون دستگاه افزایش داد.


منبع: دنیای اقتصاد


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران