کد خبر : ۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
بازار خودروهای داخلی طی هفته‌ جاری روزهای تقریبا آرامی را سپری کرده و بیشتر خودروها ثبات قیمت داشته‌اند.
به گزارش خودروکار، هم‌اکنون پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 38 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از ثبات قیمت خودروی موردنظر در هفته‌جاری حکایت می‌کند. همچنین پژو 206 صندوقدار مدل V8 نیز بدون تغییر قیمت در حال حاضر با قیمت 38 میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود.

از بازار پژو 405 نیز خبر می‌رسد این محصول که طی هفته‌های گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده بود، در حال حاضر با قیمت 30میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که نشان از ثبات قیمت این خودرو در بازار دارد.

دیگر محصول ایران خودرو به نام سمند EF7 نیز طی هفته جاری ثبات قیمت خود را حفظ کرد و هم‌اکنون 31 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سمند مدل LX نیز طی هفته اخیر ثبات خود را حفظ کرده است و هم‌اکنون قیمتی برابر با 31 میلیون تومان دارد. نمایشگاهداران خودرو پایتخت اما در مورد رانا نیز تاکید می‌کنند که این محصول با توجه به تثبیت قیمتش طی هفته جاری، هم‌اکنون 33 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رود.

از رانا که بگذریم، تیبا نیز در حال حاضر بدون تغییر، قیمتی معادل 24 میلیون و 950هزار تومان در بازار دارد. فعالان بازار اما از ثبات قیمت پراید خبر می‌دهند. به گفته آنها، پراید در مدل 131 قیمتی برابر با 21 میلیون و 500 هزار تومان دارد که از تثبیت قیمت این خودرو حکایت می‌کند.

همچنین پراید در مدل 111 نیز اگرچه در هفته‌های قبل با افزایش قیمت روبه‌رو شده بود، با این حال طی هفته جاری تغییری نداشت تا با همان قیمت 21‌میلیون و 700 هزار تومان خود به فروش برسد؛ اما سری به بازار دنا بزنیم، خودرویی که در این هفته ثبات قیمت را تجربه کرد تا مشتریان، این محصول را با قیمت 44 میلیون و 800 هزار تومان خریداری کنند.

از دنا که بگذریم، سراتوهای مونتاژی سایپا نیز که قیمت‌گذاری‌شان آزاد است، تغییر خاصی در هفته جاری نداشته‌اند. بر این اساس، سراتوی اتومات هم‌اکنون 91 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و این در حالی است که مدل دنده‌ای آن قیمتی برابر با 75 میلیون و 800 هزار تومان دارد. در بین دیگر خودروهای بازار اما تندر-90‌ نیز بدون تغییر قیمتی خاص، این هفته را به انتها رساند.

بر این اساس، تندر اتومات که در ایران خودرو به تولید می‌رسد، در حال حاضر قیمتی برابر با 49 میلیون تومان دارد و تندر پارس‌خودرو نیز 40 میلیون تومان خرید و ‌فروش می‌شود. پارس‌تندر نیز طی هفته جاری ثبات قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر قیمتی برابر با 41 میلیون تومان دارد.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران