کد خبر : ۸۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
رنو سیمبل با قیمت نقدی 79.5 میلیون تومان عرضه شده است که خریداران از تخفیف خرید نقدی 3.5 میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد و خودرو به‌صورت فوری به خریدار عرضه می‌شود.
به گزارش خودروکار،  نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ را به‌عنوان اقتصادی‌ترین سدان اروپایی رنو در ایران را اعلام کرد.

 نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در جدیدترین شرایط فروش خود، رنو سیمبل را به‌عنوان اقتصادی‌ترین سدان این شرکت فرانسوی در بازار ایران با شرایط متنوع نقدی و اعتباری و در مدل 2017 عرضه کرده است.

 رنو سیمبل با قیمت نقدی 79.5 میلیون تومان عرضه شده است که خریداران از تخفیف خرید نقدی 3.5 میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد و خودرو به‌صورت  فوری به خریدار عرضه می‌شود.

 اما خریداران امکان پرداخت مبلغ این خودرو به‌صورت دومرحله‌ای را نیز دارند که در آن 45 میلیون از قیمت خودرو در مرحله اول و 31میلیون از قیمت خودرو در زمان تحویل خودرو پرداخت خواهد شد و زمان تحویل خودرو نیز 30 روزه خواهد بود.

علاوه بر شرایط فروش نقدی، نگین خودرو رنو سیمبل را به‌صورت اعتباری نیز عرضه می کند. برای این منظور می‌توانید با پیش‌پرداخت 32.9 میلیون تومانی خودرو را به‌صورت فوری تحویل بگیرید یا با پیش‌پرداخت اولیه 19میلیون تومانی و پرداخت دوم 12.9 میلیون تومانی (20 روز بعد) خودرو را به‌صورت 30 روزه ثبت نام کنید.

خرید اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ با پیش‌پرداخت ۱۹ میلیون تومانی (+جدول و جزئیات)

 خریداران در هر دو روش از وام 50 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد که بازپرداخت آن 12، 24 یا 30 ماهه خواهد بود که در بازپرداخت 12 ماهه بدون کارمزد است.

رنو سیمبل از موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که 105 اسب بخار قدرت دارد این خودرو با 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی به مشتریان عرضه می‌شود.

خرید اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ با پیش‌پرداخت ۱۹ میلیون تومانی (+جدول و جزئیات)


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران