کد خبر : ۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
«خودروکار» از تالار شیشه‌ای گزارش می‌دهد؛
درحالی‌که شاخص کل روند صعودی به خود گرفته است، هفت نماد خودرویی بی‌توجه به این روند، حرکت روز گذشته خود را ادامه داده‌اند و چهار نماد خودرویی در توقف تالار به سر می برند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در معاملات روز جاری بازار بورس و اوراق بهادار شاخص کل با افزایش 19.24 واحدی به ارتفاع 79 هزار و 509 رسیده است.

طی معاملات روز جاری 31 هزار و 9596 معامله به ارزش یک میلیارد و 343 میلیون و 768 هزار ریال به ثبت رسیده است و  هیچ نماد خودرویی بر شاخص کل بازار بورس امروز مشاهده نمی شود اما  نام نماد خودرو در کنار خپارس در بین پربازدیدهای تالار دیده می‌شود.

خساپا
خساپا که چند روزی در توقف به سر می‌برد ارزش هر سهم خود را 1.370ریال می‌بیند.

خودرو
نماد ایران‌خودرو در تالار بورس ارزش هر سهم خود را  2.628 ریال می‌بیند که با انجام 458 معامله ارزش کل معاملات این نماد خودرویی یک میلیارد و 300 میلیون و54 هزار و 915 تومان به ثبت رسیده است.

خزامیا
زامیاد که با نام خزامیا در تالار بورس حضور دارد ارزش هر سهم آن 792 ریال اعلام‌شده است که با تکیه‌بر انجام 1,265 معامله ارزش کل معاملات این نماد خودرویی یک میلیارد و 558 میلیون و 548هزار تومان به ثبت رسیده است.

خپارس
نماد خپارس پارس‌خودرو ارزش هر سهم خود را 950 ریال اعلام کرده که با انجام 610 معامله ارزش کل معاملات این نماد خودرویی 800میلیون و 40 هزار و 140 تومان به ثبت رسیده است.

خکاوه
سایپادیزل که ارزش هر سهم خود را 838 ریال می‌بیند در بازار بورس متوقف است.
.
خبهمن
نماد خبهمن گروه بهمن هم نیز در ادامه توقف خود ارزش هر سهم خود را 2109 ریال می‌بیند.

خاور
ایران‌خودرو دیزل هم  که چند روزی در توقف به سر می‌برد ارزش هر سهم خود را 790 ریال می‌بیند.


بررسی کلی گروه خودرویی‌ها نشان از آن دارد که 3 نماد مجاز برای انجام معامله روند نزولی به خود گرفته و چهار نماد خساپا،خکاوه، خبهمن و خاور در توقف تالار به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران