کد خبر : ۸۱۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
اجرای سیستم نوین مشتری مداری در جهان نوین آریا؛
چند سالی بود که مشتریان خودرو به تاخیر در تحویل خودرو و یا خلف وعده برخی از شرکتهای تولیدکننده و وارد کننده خودرو در مفاد قراردادهایشان عادت کرده بودند و شاید کمتر کسی تصور می کرد بشود در این بازار آشفته خودرو را زیر یک هفته و مانند کشورهای اروپایی تحویل گرفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بعد از عادت مشتریان خودرو به بدعهدی برخی تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو در زمان تحویل، قیمت، آپشن های خودرو، حالا کم کم فضای رقابتی شرکتهای فعال در بازار خودرو ایران به سمتی رفته است که حالا این شرکتها هستند که باید خودشان را برای رقابت سنگین با رقبا در تحویل و قیمت گذاری خودروهایشان آماده کنند.

در روزهایی که مشتریان خودرو حسابی خودروهای مورد نظرشان را از لحاظ فنی، قیمتی، شرایط فروش و تحویل خودرو و هم چنین خدمات پس از فروش مناسب بررسی می کنند دیگر نمی توان مانند گذشته خودروها را با تاخیر و یا با آپشن هایی که در قرارداد و کاتولوگ فروش آورده شده است تحویل مشتری نداد.



در این بین شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی فروش نیسان در ایران، با ابتکاری جالب و قابل توجه خودروهای خود را تنها 5 روز بعد از عقد قرارداد به مشتریان خود تحویل می دهد و خبری از خلفه وعده در آپشن های اعلامی در کاتولوگ فروش و موارد قید شده در قرارداد نیست.

بر اساس این گزارش این الگو مشتری پسند اخیرا مورد توجه مشتریان دیگر شرکتهای واردکننده نیز قرار گرفته و متقاضیان این خدمات را از شرکتها دیگر هم طلب می کنند.

دریافت نکردن وجه اضافه در قبال هزینه بیمه، شماره گذاری و اضافه شدن آپشن های اجباری که بعضا در برخی شرکتهای تولیدکننده و واردکننده خودرو دیده می شود از دیگر ویژگیهای مشتری مداری نماینده رسمی فروش نیسان در ایران است که کم کم به یک الگویی اجباری برای شرکتهای دیگر تبدیل می شود، چراکه دیگر مشتریان خودرو با هر روش و هر شرایطی به شرکتها وفادار نخواهند ماند و قطعا شرایط بهتر و خدمات بیشتر را برای خرید خود ترجیح می دهند.

این شیوه نوین در مشتری مداری در بازاریابی این شرکت هم به چشم می خورد، آنجا که تلفیقی از طبیعت و تکنولوژی در شعارهای تبلیغاتی دیده می شود و از ببر و طاووس که مظهر اقتدار و زیبایی هستند گرفته تا اجرای تست رایگان خودروها برای متقاضیان قبل از خرید را می توان تمایز این شرکت و به عبارت بهتر هدف گذاری بلند مدت نیسان در ارتقا سطح مشتری مداری و حضور پرقدرت در بازار ایران دانست.



شرکت جهان نوین آریا، با هدف گسترش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتری‌مداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبان‌ها جاری کند. خدمات دیگری از قبیل تحویل به‌موقع خودرو، شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی با شعار «تحویل ناب»، خدمات پس از فروش قدرتمند در ۱۱ استان کشور و همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس‌سرویس» نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت انجام شده است.



نیسان وکیل شما می شود

یکی دیگر از کارهای ویژه جهان نوین آریا برای مشتریان، ارائه خدمات وکالت برای شماره گذاری و تحویل بدون دغدغه خودرو به مشتریان است، به نحوی که نماینده این شرکت وکیل شما برای طی کردن مراحل شماره گذاری خودرو می شود و بدون نیاز شما در این مراکز و صرف وقت و سردرگمی برای تکمیل مراحل این کار، می توانید خودروی خود را پلاک شده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

آنچه مسلم است دیگر زمان تغییر رفتار شرکتها با مشتریان فرا رسیده و نیاز است تمام شرکتهای فعال در بازار خودرو ایران، خود را با طرح های نوین و شیوه های جدید جهان در ارائه خدمات به مشتریان همسو کنند تا بتوانند در بازار سنگین و پیچیده خودرو ایران آن هم در بازه قیمتی شلوغ 100 تا 250 میلیون تومان دوام بیاورند.

برای آشنایی بیشتر با خودروها و شرایط فروش محصولات نیسان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران