کد خبر : ۸۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت نیسان از نصب نخستین دوربین 360 درجه یکپارچه دنیا در نیسان جوک در آینده نزدیک خبر داد تا این شاسی بلند به جای 4 دوربین از یک دوربین یکپارچه 360 درجه ای بهره ببرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت نیسان از تجهیز نیسان جوک به تکنولوژی ارتقاء یافته چشم هوشمند تحت نام «Jukecam» با قابلیت نمایش 360 درجه و فیلم برداری با کیفیت 4k به مدت 3 ساعت در آینده ی نزدیک خبر داد. این در حالی است که نسل قبلی  دوربین 360 درجه نیسان جوک نقش به سزایی در افزایش فروش این شاسی بلند داشته است.



از زمان رونمایی از نیسان جوک تا به امروز 800 هزار دستگاه از این خودرو در اروپا به فروش رسیده است که 133 هزار دستگاه آن مجهز به تکنولوژی چشم هوشمند بوده است. به منظور برخورداری خودرو از نمایی 360 درجه، در هر خودروی مجهز به این آپشن 4 دوربین نصب شده است که با این اوصاف نیسان تا به امروز 532 هزار دوربین بر روی Juke خودروی شاسی بلند محبوب خود نصب کرده است.

شرکت نیسان هنوز جزئیات کاملی از نسل جدید این تکنولوژی که jukecam  نام دارد منتشر نکرده است.



سیستم کنونی  تکنولوژی چشم هوشمند(AVM) بدین صورت است که چهار دوربین در این خودرو وجود دارد که یک دید 360درجه واقعی همراه با صفحه نمایش چند قسمتی قابل انتخاب از جلو، عقب و کنار خودرو به شما می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید دید بهتری داشته باشید چرا که  به راننده امکان پارک راحت و عبور بدون خطر و ایمن از گذر باریک را می دهد. دوربین ها زیر آیینه های کناری، روی سپرهای جانبی ، روی سپر عقب و روی سپر جلو نصب می شوند.



برای مشاهده رکورد رانندگی با شیشه های پوشیده و تنها از طریق تکنولوژی چشم هوشمند اینجا کلیک کنید.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران