کد خبر : ۸۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
این عملیات آکروباتیک هوایی در یک محور 270 درجه مدیریت شد تا جگوار مسافت 15.3 متری را در هوا بچرخد و به راحتی روی چهار چرخ خود فرود آید.

به گزارش خودروکار، این تصویر نتیجه 25 ماه تلاش سخت در محیط‌های خشن و سرسخت جهانی است که با یک پرش زیبا در هوا به پایان می‌رسد. این SUV کوچک غیر الکتریکی جگوار یک رکورد در پرش و مانور هوایی را روی نسخه‌های تولیدی خود در کتاب رکوردهای جهان به نمایش درآورده است.

تمام این اتفاقات رخ داده است. مانور هوایی، پرش، رکورد در گینس و شاسی‌بلند. راننده جسور  در مرکز اکسل لندن چند قرص شجاعت را قورت داد و همراه شاسی‌بلند کوچک "ئی- پیس"، خود را به میان یک حلقه پرش شلیک کرد.

او این عملیات آکروباتیک هوایی را در یک محور 270 درجه مدیریت کرد تا جگوارش را 15.3 متر در هوا بچرخد و به راحتی روی چهار چرخ خود فرود آید. عملیات که نفس را سینه بینندگان حبس خواهد کرد و تحسین علاقه‌مندان را برمی‌انگیزد.

این راننده در خصوص پرش با این جگوار گفت: هیچ خودروی تولیدی تا کنون یک پرش هوایی از درون حلقه مارپیچ را تکمیل نکرده است و من از زمان کودکی، به شکلی جاه‌طلبانه در آرزوی اجرایی کردن این رویا بوده‌ام. این راننده تا کنون 21 رکورد جهانی را به نام خود در گینس ثبت کرده است.

ناظر موسسه رکوردهای جهانی گینس در خصوص این نمایش گفت: نمونه‌های مشخص زیادی مانند این پرش موجود است، اما تماشای یک صحنه زنده و واقعی می‌تواند شما را به اوج هیجان برساند

نتیجه این پرش آکروباتیک نتیجه ماه‌ها تلاش، تمرین و آنالیز یک تیم حرفه‌است.



منبع:عصر ایران

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران