کد خبر : ۸۲۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
خودروکار بررسی کرد؛
آستون مارتین به همراه یکی از شرکت‌های حاضر در مسابقات فرمول 1، یعنی Red Bull محصولی مشترک تولید کردند که قدرتی معادل 1000 اسب بخار دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محصول مشترک آستون مارتین و Red Bull "والکایری" نام دارد که یک هایپرکار محسوب می‌شود و ارزش این درنده انگلیسی معادل 2.5 میلیون دلار است.

به دلیل همکاری شرکت "رِد بول" با آستون مارتین در ساخت، روح خودروهای فرمول یک در این خودرو دمیده شده است و می‌توان گفت که از نظر طراحی و آیرودینامیک، این خودرو یکی از بهترین‌های حال حاضر جهان است.

مایلز نورنبرگ، طراح ارشد این خودرو گفت: 95 درصد طراحی و ساخت خودرو به پایان رسیده است. آن چیزی که امروز مشاهده می‌کنیم تقریبا شبیه آن چیزی است که قرار است بروی خط تولید برود.

این خودرو علاوه بر یک پیشرانه بنزینی 6.5 لیتری 12 سیلندر که در قسمت میانی آن قرار دارد و قدرتی بیش از 900 اسب بخار تولید می‌کند، دارای یک پیشرانه برقی نیز هست که با تلفیق این دو، والکایری قدرتی معادل 1130 اسب بخار پیدا می‌کند و این در حالی است که این خودرو تنها 1 تن وزن دارد. جعبه دنده 7 سرعته این خودرو نیز یکی از بهترین‌ها و یکی از نقاط قوت این خودرو است.
















مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: autocar.co.uk

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران