کد خبر : ۸۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
در مجمع عمومی ساليانه شركت زامياد اعلام شد؛
مديرعامل شركت زامياد در جمع سهامداران اين شركت گفت: زامياد توانسته است با تحقق اهداف خود در زمينه توليد و فروش انواع خودروهاي تجاري سبك و سنگين، جايگاه خود را در بين خودروسازان كشور ارتقاء دهد.
به گزارش خودروکار، فريدون حميدي در مجمع عمومي ساليانه شركت زامياد ضمن بيان مطلب فوق افزود: اين شركت در سال گذشته توانست با توليد بيش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو تجاري، ضمن افزايش ۱۸ درصدي توليد نسبت به مدت مشابه سال قبل، سهم ۳۰ درصدي از توليد خودروهاي تجاري كشور را بدست آورد.

وي ادامه داد: اين افزايش توليد در شرايطي بدست آمد كه رشد توليد كل خودروهاي تجاري در كشور كمتر از ۹ درصد بوده و عليرغم برخي موانع و مشكلات توانستيم برنامه هاي استراتژيك خود را در تمامي حوزه ها از قبيل توليد و فروش پياده سازي نماييم.

حميدي در ادامه به وضعيت فروش شركت زامياد اشاره و خاطر نشان كرد: در اين حوزه نيز با ارائه شرايط متنوع و منعطف براي خريداران محصولات زامياد توانستيم به رشد ۲۲ درصدي به لحاظ تعداد و رشد ۳۵ درصدي به لحاظ ريالي دست يابيم.

مدير عامل شركت زامياد با تاكيد بر افزايش سبد محصولات اين شركت در سال جاري يادآور شد: در سال جاري علاوه بر توليد وانت هاي زامياد و پادرا، محصولات مسافري ون و ميني بوس، كاميون كشنده، باري، كمپرسي و كاميونت را به بازار عرضه خواهد كرد.

گفتني است، مجمع عمومي عادي ساليانه شركت زامياد با حضور دكتر جمالي مدير عامل گروه خودروسازي سايپا، مدير عامل، اعضاي هيئت مديره شركت زامياد، حسابرس قانوني، نماينده سازمان بورس، نمايندگان سهامداران حقوقي و جمعي از سهام داران حقيقي روز يكشنبه ۲۵ تيرماه جاري در مركز همايش هاي پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در خاتمه پس از ارائه گزارشات از طرف حسابرس مستقل و بازرس قانوني و هيات مديره، سهامداران صورت هاي مالي منتهي به ۳۰ اسفند ۹۵ را تصويب كردند. سازمان حسابرسي به عنوان حسابرس قانوني و روزنامه رسمي جهت درج آگهي براي سال ۹۶ با اكثريت آرا تصويب شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران