کد خبر : ۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت رنو همچون 17 سال گذشته در نیمه تخست امسال با سهم 18.7 درصدی از بازار ترکیه، به عنوان پرفروش ترین شرکت خودروسازی در این کشور اوراسیایی شناخته شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه خودروسازی رنو فرانسه( رنو و داچیا) در نیمه نخست امسال با افزایش 0.7 درصدی، سهم خود در بازار ترکیه را در مجموع به 18.7 درصد رساند تا در 6 ماهه ی نخست امسال رقم فروش 75 هزار و 130 دستگاه را به ثبت برساند.



از خودرو های پر فروش رنو در ترکیه باید به مگان و  کلیو اشاره کرد که در بین سه خودروی پر استقبال ترکیه قرار گرفته اند. رنو مگان با فروش 16 هزار 750 دستگاه و کلیو با فروش 13 هزار و 978 دستگاه  از پرفروش ترین خودروهای نیمه نخست امسال در ترکیه به شمار می روند.

سهم فروش برند رنو به صورت جداگانه  13.7 درصد بازار ترکیه است و رنو در نیمه نخست امسال 54 هزار 947 دستگاه خودرو به فروش رسانده است.

سهم فروش اختصاصی داچیا نیز 5 درصد بازار بوده و این خودروساز زیرمجموعه رنو در نیمه نخست امسال در ترکیه 20 هزار و 183 دستگاه خودرو به فروش رسانده است تا در رده ی ششم پرفروش ترین برند جای بگیرد. البته پرفروش ترین خودرو های دو دیفرانسیل در ترکیه به شرکت داچیا تعلق دارد.






مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران