کد خبر : ۸۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
یاماها موتورسیکلت اسکوتر جدیدی با ظرفیت موتور 400 سی سی را روانه بازار می‌کند تا به همراه مدل X-MAX 300 به رقابت با دیگر اسکوتر سازان مطرح بپردازد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت یاماها در تابستان امسال مدلی جدید تحت عنوان x-max 400 را روانه بازار می‌کند. البته این موتور سیکلت اسکوتر جدید پس از دیگر محصول جدید این شرکت یعنی  X-Max 300 روانه بازار می‌شود و به عبارت دیگر فرآیند تست، تولید و فروش مدل X-Max 300 اندکی جلوتر از مدل 400 سی سی است و علاقه مندان به این سبک، موتور سیکلت‌ها ابتدا مدل 300 سی سی را در فروشگاه‌های موتورسیکلت مشاهده خواهند کرد.



مدل x-max 400 از پیشرانه 400 سی سی تک سیلندر مجهز به سیستم خنک کننده بهره می‌برد و از تابع استانداردهای یورو 4 ساخته شده است. این موتور سیکلت به لطف پیشرانه 400 سی سی خود دارای قدرت 33 اسب بخاری و گشتاوری 35 نیوتون متری است.

البته بر خلاف مدل 300 سی سی هنوز اخباری پیرامون استفاده از سیستم جدید و بهینه BlueCore که توانسته است گام بلندی در تولید نسل جدید موتور‌های پاک و کم آلاینده بردارد، در مدل x-max 400 منتشر نشده است.

شرکت یاماها هنوز جزئیاتی از قیمت و زمان ورود این مدل به بازار منتشر نکرده اما مدل X-Max دارای قیمت پایه 10 هزار دلاری است.










مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران