کد خبر : ۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت نیسان مدل جدید لیف را با پدال هایی هوشمند روانه بازار خواهد کرد و افزایش سرعت، کاهش سرعت و توقف در نیسان لیف جدید تنها با یک پدال صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روز به روز شاهد پیشرفت پدال های خودرو و کاهش تعداد آنها بوده ایم. به طوری که با روی کار آمدن جعبه دنده های خودکار، به مرور زمان پدال کلاچ  از بسیاری از خودروهای امروزی رخت بست.
 
اکنون شرکت نیسان در تیزر تبلیغاتی مرتبط با مدل جدید نیسان لیف با معرفی نسل جدید پدال های هوشمند از وجود دوباره پتانسیل کاهش  تعداد پدال ها در این خودروی تمام برقی خود خبر داد.



اساس کار تکنولوژی E-pedal بدین صورت است که با فشردن دکمه ی تعبیه شده، پدال گاز از حالت عادی به حالت هوشمند در می آید و افزایش سرعت، کاهش سرعت و توقف خودرو تنها با پدال گاز ممکن می شود.

نیسان لیف(Nissan Leaf) خودرویی تمام الکتریکی و پنج درب در کلاس خودروهای هاچ بک است که از سال 2010 میلادی تا به امروز توسط شرکت نیسان تولید و در بازارهای جهانی عرضه می شود. نیسان لیف در حال حاضر با فروش 277 هزار دستگاهی، به عنوان پر فروش ترین خودروی تمام برقی دنیا شناخته می شود و نیسان به زودی سری جدید و بروز شده از آن را روانه بازار خواهد کرد.



برای مشاهده کلیپ مرتبط با تکنولوژی پدال هوشمند می توانید اینجا کلیک کنید.
 


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران