کد خبر : ۸۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
صاحبان موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک باید در سامانه شهرداری تهران ثبت نام کنند که به دلیل اختلال در سامانه شهروندی این امکان از بامداد روزجاری عملا در دسترس نیست.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روز گذشته برای آخرین بار اعلام عمومی صورت گرفت که از یکم تا 15 مردادماه موتورسوارانی که در محدوده طرح ترافیک تردد دارند باید برای دریافت مجوز تردد در طرح ترافیک ثبت نام کنند که در انتهای این مهلت قانونی در صورت عدم ثبت نام و تردد در محدوده طرح ترافیک نیروی راهنمایی و رانندگی طبق قانون با صاحبان موتورسیکلت برخورد خواهد کرد.

این طرح در حالی به اجرا در می آید که در ابتدای دهه هفتاد یکبار دیگر این طرح اجرایی شد و عمر آنچنانی نداشت حال باید منتظر ماند و دید که هزینه طرح ترافیک موتورسیکلت چقدر است.

در شرایط فعلی تنها از سوی قنبرنژاد-مدیر واحد صدور آزم سازمان ترافیک اعلام شده، این اقدام در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در محدوده طرح ترافیک و در عین حال جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.

برای ثبت نام در سایت motorcycle1396.tehran.ir  باید در ابتدا در قسمت سامانه شهروندی شهرداری تهران ثبت نام کرد و بعد از آن با دریافت نام کاربری و رمز عبور به قسمت ثبت نام شخص حقیقی وارد شد.


نکته قابل توجه آن است که از بامداد روزجاری(یکم مردادماه) صفحه ثبت نام سامانه شهروندی باز می شود و می توان اطلاعات فردی را وارد کرد اما در نهایت سیستم برای تاییدیه نهایی اعلام خطا می کند و این در حالی است که تمام مراحل به درستی انجام شده و به نظر می رسد سامانه توان پاسخگویی به ثبت نام متقاضیان را ندارد.



مراحل ثبت نام در سامانه شهروندی از بامداد روزجاری بارها توسط خبرنگار خودروکار و با مروگرهای مختلف امتحان شده اما نتیجه نهایی به همراه نداشته است.




انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران