کد خبر : ۸۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
قنبرنژاد خبر داد:
مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران گفت: در مرحله نخست ثبت‌نام موتورسیکلت‌ها نیازی به برگه عدم خلافی و معاینه فنی نیست.
به گزارش خودروکار، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به آغاز ثبت نام موتورسیکلت‌ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: در حال حاضر صاحبان موتورسیکلت‌ها تنها اطلاعات خود را ثبت کرده و نیاز به برگه معاینه فنی یا عدم خلافی نیست.

او در خصوص مشکلاتی که برای ثبت نام در سامانه اعلام شده ایجاد شده بود گفت: با توجه به مشکل کاربران برای ثبت نام در سایت اعلام شده به منظور دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک؛ این واحد نسبت به رفع نقص موجود اقدام کرده ست. به گونه‌ای که لازم است متقاضیان برای ثبت مشخصات موتورسیکلت خود وارد سامانه motorcycle1396.tehran.ir شوند و www از ابتدای آدرس سامانه اعلامی حذف شده است.

 بهمن‌ماه سال ۹۵ شورای شهر تهران در مصوبه‌ای اختیاراتی به شهرداری تهران برای کنترل و ساماندهی موتورسیکلت‌ها داد که بر اساس آن شهرداری تهران اجازه داداشت در صورت ورود به این موضوع، به ازای هر روز تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری در محدوده مصوب طرح ترافیک خودروها ۶۶۰ تومان (معادل ۲۰ درصد از هزینه طرح ترافیک خودروها) و از موتورسیکلت‌های انژکتوری ۳۳۰ تومان (معادل ۱۰ درصد از هزینه طرح ترافیک خودروها) عوارض دریافت کند.

در قالب این مصوبه، موتورسیکلت‌های برقی در هر شرایطی از پرداخت عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک معاف هستند.


منبع: مهر


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران