کد خبر : ۸۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت آمریکایی فورد ، Amko Leenarts که قبلا در شرکت پژو-سیتروئن مشغول به کار بوده را به عنوان مدیر طراحی برای فورد اروپا انتصاب کرد و Amko با دست پر به فورد رفته که طرح های جدیدی برای این شرکت به ارمغان آورده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، فورد این تولیدکننده آمریکایی، طراح سابق پژو را به عنوان مدیر طراحی داخلی خود در قاره اروپا منصوب کرده که این آقا در سمت خود، جایگزین Joel Piaskowski شده است.

شرکت فورد که یکی از شرکت‌های جهانی و مطرح در تولید و طراحی خودرو شناخته می‌شود، اکنون با استخدام Amko می‌خواهد بخش طراحی خود را دستخوش دگرگونی کند.

Amko Leenarts مدیر طراحی داخلی فورد، از ابتدای همکاری خود با این کمپانی توانسته دو مدل جدید Fiesta و Ford GT را طراحی و رونمایی کند.





تولیدات این شرکت آمریکایی در دو بخش خودرو‌های سواری و خودروهای شاسی بلند قرار می‌گیرد. در حال حاضر، تغییراتی در بخش‌های خارجی و داخلی خودرو های تولیدی صورت گرفته و فورد یک مدل خودروی SUV جدید طراحی کرده است. البته این مدل برای اروپا طراحی شده  و برای سایر نقاط جهان مدل های دیگری در نظر گرفته شده است.

 اکنون تیمی متشکل از 275 همکار که در سایت های مختلف طراحی فورد مشغول به کار هستند که در مرکز Merkenich در آلمان مستقر شده و مرکز فنی این شرکت در Dunton در بریتانیا قرار دارند.



 
Amko Leenarts شور و علاقه فراوانی در طراحی دارد ، این انسان خلاق در سال 2012 پس از نزدیک به 12 سال کار برای شرکت پژو سیتروئن وارد شرکت فورد شد (سپتامبر 2000 مه 2012)،  Amko Leenarts در گروه فرانسوی پژو سیتروئن مسئولیت طراحی داخلی پژو 208 و 508 و خودرو های اونیکس را بر عهده داشته است .
 
ترجمه : گلنوش محب علی
 
منبع :autojournal
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران