کد خبر : ۸۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
جهانگيری تاكيد كرد:
معاون اول رييس جمهور گفت:خودرو سازی ايران بايد همگام با دنيا و رقباي منطقه اي خود حركت كند ومسير خودرو سازی و خدمات پس از فروش بايد روز به روز اصلاح شود.
به گزارش خودروکار، معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (سه شنبه) در آیین بهره برداری از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسیر صنعت خودرو سازی و قطعه سازی و خدمات پس از فروش آن باید روز به روز اصلاح شود و بهبود پیدا کند، گفت: خدمات پس از فروش باید به قدری گسترده شود که مردم در هر نقطه‌ای از کشور دغدغه مشکلات فنی خودرو را نداشته باشند.

جهانگیری عنوان کرد: اگر به صنایع پیشران آنطور که باید توجه شود و این صنایع بتوانند با ظرفیت بالا به تولید بپردازند، زنجیره‌های پایین دست این صنایع نیز به حرکت وادار شده و اشتغال زایی فراوانی بهمراه خواهد داشت.

وی افزود: صنعت خودرو سازی در ایران دوره‌ای طولانی را سپری کرده و امروز صد‌ها هزار نفر در بخش‌های مختلف این صنعت مشغول به کار هستند.

معاون اول رییس جمهور خاطر نشان کرد: البته این مسیر نیازمند اصلاحات است و مدیران صنعت خودرو سازی کشور نباید احساس کنند که محصولات فعلی محصولاتی بی‌عیب و نقص است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد. صنعت خودرو سازی زمانی موفق است که مشتری احساس کند خودرو‌هایی با استانداردهای بالا و بین المللی سوار شده است.

جهانگیری ادامه داد: اینکه یک شرکت معتبر بین المللی با خودرو سازان ایرانی شرکت مشترک تاسیس و تولید مشترک می‌کنند امری بسیار مثبت و نقطه شروع صنعتی شدن در خودرو سازی کشور است.

وی تصریح کرد: باید صنعت قطعه سازی و تولید خودرو در کشور به جایگاهی برسد که در تولیدات مشترک بخش زیادی از قطعات ایرانی باشد.

معاون اول رییس جمهور درپایان گفت: یکی از جهت گیری‌هایی که باید در دولت دوازدهم دنبال شود بهینه سازی مصرف انرژی است چرا که مصرف انرژی در ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و هم در میان خانوار‌ها، هم در حمل و نقل عمومی و هم در صنعت میزان مصرف انرژی در ایران بسیار بالا است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران