کد خبر : ۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
«خودروکار» از تالار شیشه‌ای گزارش می‌دهد؛
سه نماد تازه از توقیف خارج شده خودرو، خزامیا و خپارس در معاملات روزجاری با وجود حرکت شاخص در مسیر سبز تالار، مسیر قرمز را انتخاب کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طی معاملات روزجاری ارزش شاخص کل با رشد 327.57 واحدی به ارتفاع 81 هزار و 509.3 واحدی رسیده است که با انجام 98 هزار و 768 معامله ارزش کل معاملات این بازار به 342 میلیارد و 404 میلیون و 374 هزار و 430 واحد رسیده است.
بررسی روزجاری بازار بورس و اوراق بهادار نشان از آن دارد که نماد خودرو بعد از مدت‌ها در بین تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل حاضر شده است و این در حالی است که تأثیر منفی بر شاخص داشته است. همچنین مانند روزهای گذشته نام نمادهای خودرویی در بین پربیننده های بازار جایی نداشته است.

خساپا
نماد گروه سایپا همچنان در توقیف تالار به سر می‌برد و اتفاق جدیدی برای این نماد خودرویی به ثبت نرسیده است.

خودرو
ایران خودرو که نماد آن در بین تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بوده است، روند نزولی را انتخاب کرده تا ارزش هر سهم خود را 2590 ریال ببیند، این نماد خودرویی با انجام 1827 معامله ارزش کل معاملات خود را 4 میلیارد و 93 میلیون و 926 هزار و 93 تومان به ثبت رسانده است.

خزامیا
زامیاد که بازار روزجاری تالار بورس ارزش هر سهم خود را با کاهش همراه دیده و ارزش هر سهم آن 780 ریال اعلام شده که در مجموع با انجام 1396 معامله ارزش کل معاملات 1 میلیارد و 585 میلیون و 817 هزار و 495 تومان به ثبت رسیده است.

خپارس
پارس خودرو همچون دو نماد قبلی روند نزولی را در دستور کار خود قرار داده که با این شرایط ارزش هر سهم این نماد خودرویی 920 ریال اعلام شده است.

پارس خودرو در طی معاملات روزجاری با انجام 1794 معامله ارزش کل معاملات خود را 2 میلیارد و 573 میلیون و 717 هزار و 940 تومان به ثبت رسانده است.

اما سه نماد باقی مانده خکاوه، خبهمن و خاور همچون خساپا در توقف تالار به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران