کد خبر : ۸۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
رئیس سازمان فروش خودروسازان راین منصوب شد
در حکمی امیر حسین یزدانی به سمت مدیرعامل شرکت پرستوی آبی ارگ، سازمان فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان راین منصوب شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یزدانی متولد 1356 و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است که پیش تر معاونت فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور را عهده دار بوده و در مدت زمان حضور بیش از 5 ساله خود در این شرکت، در تحقق فروش 150 هزار دستگاه خودرو با برند لیفان و جک نقش بسزایی داشته است.

مدیرعامل جدید شرکت پرستوی آبی ارگ فعالیت کاری خود را از سال 1379 و در یک شرکت قطعه سازی قطعات محصولات ایران خودرو آغاز کرده و پس از آن چهار سال در شرکت ایساکو و ایران خودرو و تا جایگاه ریاست تعمیرگاه مرکزی شماره 3 ایران خودرو در این شرکت حضور داشته است.

یزدانی سپس فعالیت خودرویی خود را در صنایع خودروسازی کرمان و با عنوان مدیر تحویل فولکس واگن و مدیر فروش این برند ادامه داده و پس از آن به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات و تجارت بم خودرو (فروش و خدمات پس از فروش فولکس واگن) در صنایع خودروسازی کرمان حضور و فعالیت داشته است.

از دیگر سوابق و مسئولیت های مدیرعامل جدید پرستوی آبی ارگ می توان به عضویت در هیات مدیره شرکت لیزینگ مهرآسا و شرکت خدمات بین المللی کرمان خودرو اشاره کرد.

یادآور می شود که شرکت خدمات و تجارت پرستوی آبی ارگ از ابتدای سال 1383 و با رسالت فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات شرکت خودروسازان راین تاسیس شده است و با تمرکز بر روش های تسهیل فروش و ساماندهی شبکه ای مجرب از نمایندگی های فعال خدمات پس از فروش ضمن ارائه خدمات کیفی و مناسب به شهروندان و مشتریان، بارها از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حائز رتبه برتر در حوزه جلب رضایتمندی مشتریان شده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۳
0
0
فورد ؟ كانادا ؟ م.ش؟ خدمت به كشور ؟ مسوليتهاي حساس؟ داري اشتباه ميزني ، منم يه طوطي دارم روپايي ميزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران