کد خبر : ۸۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
در نشست خبری «مدیران خودرو» مطرح شد؛
همزمان با رونمایی تیگو 7، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو از عرضه دو محصول جدید این برند به بازار ایران ظرف دوسال آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روز گذشته ژو، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو  در نشستی خبری به مناسبت رونمایی از خودروی تیگو 7، در پاسخ به این پرسش خودروکار مبنی براینکه به نظر می رسد تمرکز برند چری بر روی عرضه خودروهای شاسی بلند است آیا این راه جدید چری خواهد بود یا در آینده محصولات سدان جدید هم از این برند خواهیم دید؟ بیان کرد: درست است چری تمرکز خودش را بر روی شاسی بلندها در بازار ایران گذاشته  زیرا این حرکت جهانی در پلتفرم ها است اما همچنان تمرکز خود را بر روی طراحی پلتفرم های جدید در حوزه سدان نیز گذاشته ایم.

او ادامه داد: برنامه داریم دو محصول جدید را به بازار ایران معرفی کنیم که با معرفی این محصولات طراحی ها و تکنولوژی های جدید خودمان را به ایران خواهیم آورد.

ژو افزود: بحث لانچ محصولات جدید در ایران با حداقل زمان نسبت به بازار چین خواهد بود و بازار ایران یکی از اولویت های ما است.

مدیرعامل مدیران خودرو درباره موضوع خدمات پس از فروش نیز تصریح کرد: امسال فراتر از بحث شعار سال توسعه خدمات پس از فروش برای مدیران خودرو خواهد بود. افزایش تعمیرگاه ها، مدیریت بهره وری در حوزه تامین قطعات  از جمله این اقدامات است‌. ما در حوزه تامین قطعات در ایران پیشتاز هستیم و امیدواریم امسال سال قوت ما در حوزه خدمات پس از فروش باشد.

تخصیص وام برای خرید و فروش خودروهای دست دوم

در ادامه این نشست، بهرام شریعت، رییس هیات مدیره مدیران خودرو در پاسخ به اینکه وضعیت سایت خرید و فروش خودروهای دست دوم این شرکت چگونه است؟ اظهار کرد: سایت تاپ تک از سوی این شرکت برای خرید و فروش خودروهای دست دوم طراحی شده و  تاکنون صاحبان  ۳۰۰ دستگاه خودرو در این سایت ثبت نام شده اند.

او ادامه داد: در مرحله اول فقط وظیفه ما معرفی مشتری و مالک بود. اما در قسمت دوم ما می خواهیم یک وام به خریداران تعلق بدهیم که در نیمه دوم سال اجرایی شده و به نظر میرسد استقبال از این طرح بیشتر باشد.

شریعت همچنین از راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه در این شرکت با همکاری چری خبر داد و گفت: هدف ما از راه اندازی این مرکز طراحی یک خودرو کاملا ایرانی برای بازار ایران است. ما تاکنون عمق ساخت داخل محصولات را مطابق با چارچوب های وزارت صنعت رعایت کرده ایم و به دنبال آن هستیم که این میزان را افزایش دهیم.

دی ان ای محصولات چری مشترک می شود

در این نشست همچنین، جیمز برین هوپ، طراح چری که سابقه همکاری با فولکس واگن و فورد را نیز دارد، درباره طراحی تیگو 7، بیان کرد:  زبان طراحی تیگو7 منحصر به فرد خودش است و فلسفه های خاصی در طراحی این خودرو بوده و طراحی این خودرو از هیچ خودروی دیگری کپی نشده است. در زبان طراحی تیگو 7 پویا و ورزشی بودن مدنظر قرار گرفته است.

او ادامه داد: دی ان ای طراحی چری، کاربردی بودن طراحی است که در محصولات جدید هم این موضوع مدنظر قرار داده شده است.

هوپ در پاسخ به این پرسش که آیا محصولی برای بازار ایران طراحی خواهد شد؟ تصریح کرد: یکی از دلایل حضور من در ایران، تعامل با ایرانیان و توجه به فرهنگ مردم این کشور است تا بتوانیم درک درستی از نیازهای مردم ایران پیدا کنیم.

انتهای پیام/



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران