کد خبر : ۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
کمتر از یک سال است که از فعالیت سایت خبری خودروکار می گذرد و از این که در این بازه زمانی تا حد زیادی در زمینه جذب مخاطب و تاثیر گذاری بر حوزه خودرو موثر بودیم خرسندیم. اما با توجه به توسعه و رشد سریع صنعت خودرو کشور به ویژه در پی رفع پاره ای از تحریم ها و حضور شرکت های خارجی مطرح و معتبر‌ در صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور این ضرورت را احساس کردیم که اطلاع رسانی در این حوزه نیازمند بین المللی شدن است.
بنابراین به منظور ارتباط هرچه بیشتر و پر کردن خلا میان صنعت خودرو و مخاطبان بین المللی و شرکت های خارجی نوظهور ناظر بر بازار ایران و آشنایی هرچه بیشتر آن ها با پتانسیل های نهان صنعت خودرو، آخرین دستاورد های این صنعت و توانمندی های حوزه های وابسته در کشور، نسخه انگلیسی سایت خودروکار امروز رسما راه اندازی شد.
 
نسخه انگلیسی سایت خودروکار(http://khodrocar.ir/en) بصورت اختصاصی و بر اساس برنامه ای مدون و روزانه تمامی اخبار مهم صنعت خودرو داخلی و بین المللی را رصد و در زیرمجموعه های متنوعی چون تحلیل بازار، اخبار مرتبط با خودروسازان و قطعه سازان و صنعت موتورسیکلت به زبان انگلیسی منتشر می کند.  


نسخه انگلیسی سایت خودروکار به سردبیری مصطفی انیسی و همکاری گلنوش محب علی و مازیار جعفریه  از امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا با همراهی مستقیم مخاطبان، مدیران و کارشناسان صنعت خودرو بتواند بیش از پیش تاثیری به مراتب عمیق تر بر این صنعت گسترده رو به رشد داشته باشد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران