کد خبر : ۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
«خودروکار» بررسی کرد؛
شرکت خودروسازی پژو از سال ۲۰۱۳ تا به امروز هشت مدل خودرو را در آزمون‌های تعیین سطح ایمنی موسسه Euro NCAP محک زده است .
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی پژو از سال ۲۰۱۳ تا به امروز هشت مدل خودرو را در آزمون‌های تعیین سطح ایمنی موسسه Euro NCAP محک زده است و از این تعداد، تنها پنج مدل موفق به کسب پنج ستار ایمنی از موسسه یورو انکپ شده‌اند که شامل مدل‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ (در سال ۲۰۱۶)، مدل تراولر (در سال ۲۰۱۵) و مدل‌های ۲۰۰۸ و ۳۰۸ (در سال ۲۰۱۳) می‌شوند. 

همچنین مدل پژو ۱۰۸ (در سال ۲۰۱۴) موفق به کسب چهار ستاره ایمنی و مدل‌های پژو پارتنر و ۳۰۱ (در سال ۲۰۱۴) موفق به کسب سه ستاره ایمنی شده‌اند.


از نکات قابل توجه برای هموطنانمان می توان به پنج ستاره بودن نخستین شاسی بلند پژو یعنی مدل 2008 اشاره کرد که به زودی راهی خیابان های کشورمان می شود.

ذکر این نکته لازم است که مدل محبوب پژو در ایران یعنی پژو 206 در سال 2000 با شرکت در آزمون های این موسسه موفق به کسب 4 ستاره ایمنی شد و مدل 207 نیز در سال 2006  با کسب 5 ستاره ایمنی به  سطح ایمنی بالاتری از مدل 206  دست یافت.

پژو در سال جاری تا به امروز هیچ مدل جدیدی را راهی موسسه بررسی امنیت Euro NCAP نکرده است.









در مورد موسسه Euro NCAP،  که مخفف عبارت European New Car Assessment Programme و به معنی برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی است، باید افزود که برنامه ارزیابی عملکرد ایمنی خودروهایی است که در قاره اروپا تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برنامه را اغلب کشورهای اتحادیه اروپا پشتیبانی می‌کنند و نتایج بررسی‌های آن مورد تأیید اتحادیه اروپاست.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع : Euroncap.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران