کد خبر : ۸۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
«خودروکار» بررسی می کند؛
بوش هم مانند آئودی، پورشه، فولکس واگن، ب ام و و دایملر به ارائه راهی سریع و ارزان برای حل مشکلات فنی بخش کنترل آلایندگی های موتور های دیزلی متهم شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تامین کننده قطعات آلمانی بوش هم مشکوک به مشارکت در کارتل گسترده آئودی، ب ام و، پورشه و دایلمر است. نشریات آلمانی به تازگی در مدارکی که مربوط به نقض احتمالی قانون رقابت می شود، نام بوش را هم آورده اند. 

این مدارک را کمپانی فولکس واگن هفته گذشته به مقامات رسیدگی به موضوع رقابت ارائه داده است.

بر اساس این مدارک، بوش طی دیداری با آئودی، پورشه، فولکس واگن، ب ام و و دایملر به ارائه راهی سریع و ارزان برای حل مسکلات فنی بخش کنترل آلایندگی های موتور های دیزلی متهم شده است.

در واقع تولیدکنندگان خودروی آلمانی با این تامین کننده برای با حل مشکلات فنی مربوط به کنترل آلایندگی و  رفع مشکل اگزوز AdBlue در ارتباط بوده اند و بوش هم راه حل هایی به آن ها پیشنهاد داده است. بر اساس اتهامات، بوش به طور غیرقانونی با خودروسازان تبانی کرده است تا مخازن کوچک تری برای قطعه AdBlueخودروها بسازد.


این در حالی است که بوش تاکید کرده هیچ اطلاعی از هر گونه خلاف‌کاری نداشته و مدیر عامل بوش، فولکماردنر، هم اتهام همدستی با هر یک از تولیدکنندگان آلمانی را رد کرده است.


ترجمه : گلنوش محب علی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران