کد خبر : ۸۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
مدیرکل استاندارد استان تهران از انهدام ۲۱۵ مخزن CNG غیراستاندارد تاکسی‌ها و خودروهای سواری، توسط بازرسان اداره‌کل استاندارد استان تهران، خبر داد.
به گزارش خودروکار، مسلم بیات در تشریح این خبر، اظهارداشت: طرح پایلوت بازرسی مخازن CNG خودروهای سواری و تاکسی‌های درحال تردد در استان تهران ، با استقرار تیم‌های بازرسی از شرکت‌های بازرسی همکار سازمان ملی استاندارد ایران در مراکز معاینه فنی، اجرا شد. وی ادامه داد: در این راستا، از 280 مخزن مورد بازرسی و ارجاعی به آزمایشگاه، برای انجام آزمون هیدرواستاتیک، 215 مخزن در این آزمون مردود شد و 65 مخزن نیز در حال طی مراحل آزمون موردنظر می‌باشند.

این مقام مسوول در خصوص سرانجام مخازن غیراستاندارد توضیح داد: در جریان این طرح، 215 مخزن غیراستاندارد مردودشده برش خورده و آماده ذوب می‌شوند. نکته جالب اینکه مخازن از رده خارج‌شده عمدتا ساخت کشور چین و برند" JD " هست.

بیات همچنین در خصوص بازرسی و آزمون مخازن CNG اتوبوس‌های ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی استان، یادآور شد: در بازرسی‌های انجام‌شده از سال 92 تاکنون، حدود 17هزارو500  مخزن  CNGاین وسائط، بازرسی و تعداد سه هزارو550 مخزن غیراستاندارد، توسط شرکت‌های بازرسی معدوم شدند.

منبع: تسنیم

 انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران