کد خبر : ۸۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
گروه خودروسازی هیوندای پس از آغاز فروش دو مدل جدید کونا و استونیک در بازار کره جنوبی، با توجه به استقبال چشمگیر مردم امید بسیاری برای موفقیت فروش در دیگر بازار ها و رقابت با کراس اوور های فرانسوی رنو کپچر و پژو 2008 دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بررسی آمار فروش مدل های هیوندای کونا و کیا استونیک که از آنها به عنوان کودکان نوپا گروه خودروسازی هیوندای نام برده می شود از رقابت تنگاتنگ این کراس اوور های دو شرکت هیوندای و کیا در بازار کره جنوبی حکایت دارد چرا که هیوندای کونا در آمار فروش گوی سبقت را از کیا استونیک ربوده است.



این رقابت هیوندای کونا و کیا استونیک در حالی به اوج رسیده است که هردوی این مدل ها به عنوان محصولات جدید گروه خودروسازی هیوندای از رقیبان جدی دیگر کراس اوور های پرفروش  فرانسوی ها یعنی دو مدل پژو 2008 و رنو کپچر  به حساب می آیند و آغاز عرضه آنها در دیگر بازارهای جهانی  رقابت خودرو های کره ای و فرانسوی در کلاس کراس اوور ها را تماشایی تر از همیشه خواهد کرد.

بنابر اعلام شرکت هیوندای، پیش بینی های این شرکت در مورد مدل کونا، نوید فروش 26 هزار دستگاهی تا پایان سال و فروش 45 هزار دستگاهی در سال آینده را می دهد. شرکت کیا موتورز نیز از برنامه ریزی برای فروش ماهانه هزار و 500 دستگاه استونیک در کره جنوبی تا پایان سال و فروش 16 هزار دستگاهی در سال آینده خبر داده است.

ذکر این نکته لازم است که شرکت کیا موتورز به عنوان زیر مجموعه ای از گروه خودروسازی هیوندای در حال فعالیت است و دومین خودروساز بزرگ کره جنوبی به حساب می آید.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  ototeknikveri.com
انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار