کد خبر : ۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
در حالی که مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است.
به گزارش خودروکار، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم "برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت" را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به "برنامه راهبردی صنعت خودرو" است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله آن افزایش کیفیت خدمات پس از فروش خودرو و رشد رضایتمندی مصرف‌کنندگان از این خدمات است.

در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاکید شده که تا سال ۱۴۰۰ شاخص رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو از عدد ۶۸۹ از ۱۰۰۰ در سال ۱۳۹۴ باید به ۷۹۵ از ۱۰۰۰ در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران