در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزههای مختلف پیشبینی شده که از جمله آن افزایش کیفیت خدمات پس از فروش خودرو و رشد رضایتمندی مصرفکنندگان از این خدمات است.
در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاکید شده که تا سال ۱۴۰۰ شاخص رضایت مصرفکنندگان از خدمات پس از فروش خودرو از عدد ۶۸۹ از ۱۰۰۰ در سال ۱۳۹۴ باید به ۷۹۵ از ۱۰۰۰ در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/