کد خبر : ۸۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو مشهد(7)؛
خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدیدی را برای عرضه محصول BYD S6 و BYD F3 New در نظر گرفته است.
به گزارش خودروکار، شرکت کارمانیا که محصول  F3 را در کنار S6 بروی خط تولید دارد، در مایشگاه خودرو مشهد حضور پررنگی دارد و برای این نمایشگاه خودرویی طرح های ویژه فروش و پیش فروش در نظر گرفته است.

در رابطه با محصول شاسی بلند کارمانیا BYD S6 می توان گفت، این محصول تک دیفرانسیل و از موتور 2400 سی سی با جديد ترين نسل گيربكس اتوماتيك دوكلاچه با امكان تعويض دستي دنده بهره برده و با همکاری برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی خاصی را در اختیار همراهان خود قرار می‌دهد.

همچنین خودروی شهری، اقتصادی و با کیفیت BYD F3  با موتور 1500، گیربکس 5 سرعته دستی، 2 ایربگ، دو دوربین کمکی پارک، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، سانروف و ... با توجه به زمان تحویل خودروها، خودروسازي کارمانیا سود مشارکت 20 تا 25درصدی را برای مشتریان در نظر گرفته و در کنار آن در صورت انصراف مشتری می تواند سود 12 درصدی از شرکت دریافت نمايد.

همچنین برای راحتی هرچه بیشتر همراهان کارمانیا، سه سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی با توضيحات اعلام شده در بخش گارانتی و مشروحه با بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفته شده است.
 



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران