کد خبر : ۸۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
معظمی در مراسم امضای قرارداد رنو(1)؛
رئیس هیات عامل ایدرو گفت: از سال آینده اولین محصول مشترک که ۱۵۴ هزار دستگاه است به بازار عرضه می شود که سرمایه گذاری فاز اول ۶۶۰ میلیون یورو است.
به  گزارش خبرنگار خودروکار، منصور معظمی در مراسم امضای قرارداد همکاری تولید مشترک خودرو با حضور ایدرو، رنو و شرکت پرتو نگین ناصح، اظهار کرد: طی ۱۰ ماه مذاکره فشرده، قراردادی با ترکیب مناسب و با مشارکت ۲۰ درصدی ایدرو تهیه شده و این مشارکت دهمین قراردادی است که از تفاهم نامه به قرارداد تبدیل شده است.

او افزود: سرمایه گذاری فاز اول ۶۶۰ میلیون یورو است که میزان تولید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو است که دو محصول سیمبل و داستر در طی این قراردادتولید خواهد شد.

 معظمی تاکید کرد: در این قرارداد آمده است که رنو باید ۳۰ درصد تولیدات خودرویی و قطعه را به بازارهای هدف صادر کند و این در حالی است که قرار بر آن است تا تعداد قطعه سازان فعال در این قرارداد به ۶۰ شرکت افزایش یابد.

رئیس هیات عامل ایدرو بیان کرد: در پی اجرای این قرارداد، قطعه سازان و افراد شریک در این قرارداد به شبکه توزیع رنو متصل خواهند شد و این در حالی است که خدمات پس از فروش مناسبی در ایران از سوی شرکای ایدرو وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: تعیین اعضای هیات مدیره به صورت چرخشی از سوی شرکا انجام خواهد شد و این موضوع تربیت نیروی انسانی را به همراه دارد.

معظمی تاکید کرد: در این قرارداد طراحی و تولید شاسی و گیربکس دیده شده است.


رئیس هیات عامل ایدرو افزود:از اواخر سال اینده اولین محصول مشترک که ۱۵۴ هزار دستگاه است به بازار عرضه می شود.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۸
0
0
اخه مگه این خیابون ها چقدر جا داره که هی ماشین میخواند توش جا بدن و بفروشن؟؟،اول باید یه فکری به حال این ماشینای قدیمی و فرسوده ای که هنوز دارند تولید میکنند و خیلی از ماها سوار میشیم بکنند،باید جایگزین کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران