کد خبر : ۸۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
مراسم امضای قرارداد رنو(5)
قرارداد سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد این قرارداد تاسیس مرکز مهندسی و خرید رنو در ایران را در بر می گیرد و همکاری های رنو با شرکای قدیمی خود ایران خودرو و سایپا فارغ از قراداد جدید همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روابط عمومی رنو پس از مراسم امضای قرارداد همکاری تولید مشترک خودرو با حضور ایدرو، رنو و شرکت پرتو نگین ناصح، بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد:

سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد. در این سرمایه گذاری مشترک رنو اکثریت سهم را خواهد داشت و مدیریت این جوینت ونچر در دور اول با رنو خواهد بود. در این قرارداد تاسیس یک مرکز مهندسی و خرید برای کمک به توانمندسازی قطعه سازان داخلی دیده شده است. تولید محصولات جدید رنو در کارخانه بن رو صورت خواهد گرفت. با تولید سیمبل جدید و داستر جدید در این کارخانه، 150 هزار دستگاه به ظرفیت تولید رنو در ایران اضافه شده و با توجه به ظرفیت فعلی، به 350 هزار دستگاه در سال می رسد. مطابق این قرارداد در کنار شبکه نگین خودرو، رنو شبکه مستقل فروش و خدمات پس از فروش خود را خواهد داشت.

همکاری های رنو با شرکای قدیمی خود ایران خودرو و سایپا فارغ از قراداد جدید همچنان ادامه خواهد داشت، و سه خودروساز به تولید مشترک تندر، تندر پیکاپ، ساندرو و ساندرو استپ وی ادامه خواهند داد.

مفتخريم كه امضا قراردادي استثنايي را با ايدرو و گروه نگين اعلام مي كنيم در يكي از استراتژيك ترين كشورها براي رنو يعني ايران در دنياي رنو ايران شناخته شده است به خاطر پتانسيل هاي خوب صنعتي، زيرساختهاي خودروسازي  نيروي انساني توانمند شرايط ژئوپوليتيك استثنايي و همينطور ايران به خاطر فرهنگ غني اش در كشور فرانسه شناخته مي شود.

اين توافقي استثنايي است در تاريخ صنعت خودرو ايران به جهت سرمايه گذاري انتقال تكنولوژي داخلي سازي و پرورش استعدادهاي ايراني، ايجاد مركز مهندسي و خريد توليد خودروهاي به روز و صادرات به بيان ديگر توسعه زنجيره كامل ارزش در ايران رنو با حضور بدون وقفه در ايران از سال ٢٠٠٤تعهد خود را ثابت كرده است.

امضاي اين قرار داد تعهد و خواست قوي ما را براي حضور بلند مدت در ايران تاييد مي كند، به عنوان شريك استراتژيك صنعت خودرو ايران خوشحاليم كه اين سرمايه گذاري مشترك را با دو شريك قابل اعتماد خود ايدرو به عنوان نماينده دولت و گروه نگين به عنوار نماينده بخش خصوصي انجام مي دهيم.

همكاري ما با دو شريك قديمي خود ايران خودرو و سايپا همچنان ادامه خواهد داشت و در آينده گسترش خواهد يافت امضا اين قرازداد قدمي رو به جلو و بلند براي همكاري مستمر ميان ايران و رنو است و ارزشهاي مشتركي براي طرفين خواهد داشت.

تيري بلوره /قائم مقام ارشد مديرعامل گروه خودروسازي رنو


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران