کد خبر : ۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
«خودروکار» از تالار شیشه‌ای گزارش می‌دهد؛
در معاملات روزجاری نمادهای خودرویی که در توقیف تالار نیستند مسیر خلاف جهت شاخص کل را انتخاب کرده‌اند و از میان سه نماد آزاد تالار نماد خپارس (پارس خودرو) در بین تاثیرگذار ترین نمادها بر شاخص حضور دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طی معاملات روزجاری بازار بورس و اوراق بهادار 43 هزار و 932 معامله به ارزش 212 میلیارد و 670 میلیون و 955 هزار و 23 تومان به ثبت رسیده که روند صعودی را برای بازار رقم زده و شاخص با تکیه بر این روند صعودی به ارتفاع 81 هزار و 314 واحدی رسیده است.

بررسی بازار بورس و اوراق بهادار نشان از آن دارد که نماد خپارس متعلق به گروه پارس خودرو در بین تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل قرار دارد و دو نماد خودرو (ایران خودرو) و خپارس (پارس خودرو) در بین پربازدیدترین نمادهای تالار قرار گرفته‌اند.

خساپا (سایپا)
نماد خساپا حدود 10 هفته است که در توقیف تالار به سر می‌برد همچنان ارزش هر سهم خود را 1390 ریال انتخاب کرده است.

خودرو (ایران خودرو)
ایران خودرو با نماد خودرو ارزش هر سهم خود را 2550 ریال می‌بیند و نشان از آن دارد که این نماد روند نزولی به خود گرفته است. خودرو با انجام 702 معامله ارزش کل معاملات خود را به 1 میلیارد و 482 میلیون و 304 هزار و 744 تومان رسانده است.

خزامیا (زامیاد)
زامیاد در معاملات روزجاری بازار بورس و اوراق بهادار در کنار ایران خودرو قرار گرفته و روند نزولی را انتخاب کرده که با وجود 754 معامله با ارزش 795 میلیون و 765 هزار و 296 تومان ارزش هر سهم این نماد خودرویی 765 ریال اعلام شده است.

خپارس (پارس خودرو)
نماد خپارس هم مسیر با خودرو و خزامیا روند نزولی به خود گرفته تا ارزش هر سهم این نماد خودرویی در آخرین معاملات روزجاری 917 ریال اعلام شود. این نماد خودرویی 992 معامله به ارزش 1 میلیارد و 110 میلیون و 906 هزار و 583 تومان را به ثبت رسانده است.

نمادهای خکاوه (سایپا دیزل)، خبهمن (بهمن) و خاور (ایران خودرو دیزل) همچون روزهای گذشته در توقیف تالار به سر می‌برند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران