کد خبر : ۸۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: بدون تردید رشد علمی و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه از مسایل مختلف مرهون خدمات دقیق، سریع و بدون جانبداری خانواده رسانه است.
به گزارش خودروکار، متن پیام تبریک رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شرح زیر است:

در برهه حساس کنونی که صنعت خودروی ایران نیازمند اصلاحات علمی و اساسی است، به یقین نقش خبرنگاران و رسانه ها نقشی انکار ناپذیر و تحول آفرین است. 17 مرداد اما بهانه ای است تا عموم جامعه، از فعالان اقتصادی گرفته تا دولتمردان به پاسداشت یک سال تلاش بی وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه، به احترام این عزیزان کلاه از سر برداشته و و قدردان تلاش های مجدانه شان باشند.

بدون تردید رشد علمی و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه از مسایل مختلف مرهون خدمات دقیق، سریع و بدون جانبداری خانواده رسانه است. ما نیز سعی کرده ایم در صنعت خودرو و حوزه های وابسته به آن همواره از این ظرفیت بهره مند شده و گامی هر چند کوچک در مسیر اصلاحات در این فرایند برداریم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، روزنامه نگاران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف به ویژه حوزه خودرو، سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

میثم رضایی / رئیس انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران