کد خبر : ۸۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو مشهد(18)؛
با غیبت بزرگ ایران خودرو در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، قدرت گروه خودروسازی سایپا بیش از پیش به چشم بازدیدکنندگان می آید.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به نمایشگاه خودرو مشهد، با غیبت بزرگ ایران خودرو در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد قدرت گروه خودروسازی سایپا بیش از پیش به چشم بازدیدکنندگان می آید.جدیدترین عوض خانواده سایپا کوئیک یا نسخه کراس اوور ساینا است که با وجود شباهت های ظاهری جذابیتی فراتر از ساینا دارد و قطعا بسیاری از عوام در انتظار ورود رسمی آن به بازار هستند. آریو ویژه تاکسیرانی، ساینا و سراتو تولید داخل از دگر سواری های غرفه سایپا هستند.

در بخش سایپا-چانگان کراس اوور نام آشنا چانگان CS35در کنار 3 خودرو جدید دیگر این خودروساز چینی یعنی کراس اوور بزرگ تر CS75، هاچبک ایدو و مینی هاچبک نیو بِنی که چندی است درسایر نمایشگاه های خودرویی کشور در معرض دید عموم قرار دارد اما هنوز خبر رسمی و نهایی مبنی بر واردات یا تولید آنها به گوش نمی رسد به چشم می خورد.

اما کمی آن طرف تر در بخش سیتروئن-سایپا دو خودرو سیتروئن C4 و C6 خودنمایی می کنند. سال گذشته در همین نمایشگاه بود که از محصولات سیتروئن رونمایی شد و از همان هنگام زمزمه هایی مبنی بر واردات آنها به کشور به گوش می رسید. حال پس از یک سال و رفع تحریم ها خبرهای جدیدی حاکی از ورود C4 تا پایان سال به گوش می رسد که تنوع سبد محصولات این سگمنت از بازار را افزایش می دهد.

































انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران