کد خبر : ۸۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو مشهد(21)
محصولات جدید سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد، در طول دو روز نخست برگزاری این رویداد بزرگ خودرویی کشور؛ با استقبال گسترده و کم نظیر مردم این شهر مواجه شدند.
به گزارش خودروکار، محصولات جدید این شرکت شامل کامیون ولوو fmx بعنوان نخستین کامیون کمپرسی با گیربکس اتوماتیک در کشور و کامیون جدید رنو D wide  که تولید و عرضه آن پس از ۶ سال وقفه دوباره از سر گرفته خواهد شد؛ در تیررس مشتریان و علاقه مندان به محصولات اروپایی قرار گرفتند.
 
بر اساس این گزارش؛ هر دو محصول یاد شده بدون فاصله تکنولوژی؛ همزمان با شرکت مادر در ایران تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
 
این گزارش حاکیست؛ کامیون ولوو fmx با بهره مندی از موتور قدرتمند ۴۶۰ اسب بخاری با استاندارد آلایندگی یورو ۵ و گیربکس هوشمند i-shift که فقط مختص محصولات ولوو است و نیز سایر تجهیزات رفاهی روز دنیا،در آینده نزدیک و در سگمنت مربوط به محصولات کمپرسی، حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
 
همچنین؛ محصول جدید رنو D Wide نیز که از موتور ۶ سیلندر با قدرت 310dxi7 با استاندارد آلایندگی یورو ۵ با تجهیزاتی چون پیش گرمکن استارت موتور، توریو شارژ ترمز خفه کن و فن الکترونیکی ویسکو سود می‌برد؛  با بهره مندی از  گیربکس zf با ۸ دنده جلو، یک دنده کرال و یک دنده عقب، آماده رقابت با هم رده‌های خود در این بخش از بازار خودروهای تجاری است.
 
بر این اساس؛ کشنده‌های ولوو fh بعنوان با کیفیت‌ترین کامیون کشور؛ دانگ فنگ t480 و نیز کامیون الوند ۸/۵ تن؛ سایر محصولات سایپا دیزل در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.
 
گفتنی است؛ غرفه سایپا دیزل در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه (۱۶ تا ۲۰ مرداد) و از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در سالن عطار؛ پذیرای بازدیدکنندگان محترم است.






انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران