کد خبر : ۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور گفت: در مجوع در ۲۴ ساعت گذشته پنج تن در تصادفات کشته و ۱۸ تن مجروح شده اند.

به گزارش خودروکار،  سرهنگ نادر رحمانی گفت: تصادف سواری پراید و ام وی ام در استان گلستان منجر به کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن ٣ نفر دیگر شد.

به گزارش پلیس راه جنگل گلستان این تصادف در کیلومتر ٢٠ محور جنگل گلستان پیچ سایه رخ داده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ٤ بامداد سه شنبه اتفاق افتاده، گفت: تجاوز به چپ راننده پراید عامل این تصادف بوده است.

وی همچنین درباره تصادف دیگری که ساعت ٢ بامداد امروز(چهارشنبه) در استان سمنان اتفاق افتاده، توضیح داد:تصادف یک دستگاه سواری پراید و کامیون آیفا در کیلومتر ٣٣ سرخه-آرادان،  ٣نفر کشته به جای گذاشته است.علت این تصادف، بی توجهی راننده آیفا به جلو بوده است.

 شمال فارس: واژگونی پژو ٤٠٥

ساعت یک بامداد چهارشنبه، واژگونی یک دستگاه سواری پژو٤٠٥ در کیلومتر ٧٠ محور روستای تنگ ا... باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٤ نفرشد. 
علت تصادف تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

اصفهان:تصادف پیکان و پراید

این بار تصادف در کیلومتر ٣٧ محور سه راهی گاز اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پیکان و پراید با هم برخورد کرده اند. تصادف ساعت ١٢ ظهر سهشنبه روی داده و بر اثر آن متاسفانه ٥ نفر مجروح شده اند. علت حادثه، رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پیکان بوده است.

آذربایجان غربی: تصادف پژوآردی

ساعت ١٤:٣٠ روز سه شنبه تصادف یک دستگاه پژو ٤٠٥ در کیلومتر ٨٠ محور ارومیه-سلماس منجر به مجروح شدن ٥ نفر شد. به گزارش پلیس راه خوی، علت این تصادف بی توجهی راننده به جلو بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران