کد خبر : ۸۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
سایپا اعلام کرد
کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
به گزارش خودروکار، معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
 
معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا اعلام می کند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صوت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود.


 
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۲
0
0
سلام آذر96خودروپرایدمدل sE131 خریداری نموده که فاقد ضبط بوده وتاکنون وجه آن به حساب اینجانب واریز نشده است
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۵
0
0
سلام یک دستگاه خودروی نیسان به صورت کلی از شرکت سایپا خریداری نموده ایم و نصف مبلغ زمان ثبت نام آخذ شده و الباقی یک هفته قبل از تحویل خودرو که می بایستی در هفته ۴آبان ماه ۹۷ تحویل می گردید اینک به تاخیر یک ماهه خودرو تحویل شده اما با کسری رادیو پخش با ارزش ۱۳۰۰۰۰تومان و تاخوگردان به مبلغ ۴۰۰۰۰۰تومان . علی رغم مشکل دار بودن معامله به این نحو که مبیع معین بوده اما در خصوص ثمن معامله تا زمان تحویل خودرو مجهول مانده و قابلیت تعین را در زمان عقد به جهت نوسانت شدید نداشته به نحوی که در زمان ثبت نام قیمت ۴۰۰۰۰۰۰۰تومان بوده اما در زمان تحویل حدود ۵۷۰۰۰۰۰۰تومان یعنی اختلاف ۱۷۰۰۰۰۰۰تومانی .صرف نظر از این مورد .به جهت نقص مبیع به جهت کسری و کلی بودن مبیع در زمان معامله خریدار می تواند الزام فروشنده به تحویل مبیع سالم را وفق مقررات قانون مدنی بخواهد و اگر الزام ممکن نبود با خیار تعذر تسلیم معامله را فسخ کند.
سوای این مباحث از نظر شرعی و عقلی و عرفی با مبلغ ۱۳۰۰۰۰تومان امکان خرید واکمن وجود ندارد چه برسد رادیو پخش خودرو البته نباید این امر را ناشی از غفلت فروشنده دانست به این شرح که زمانی که شما از یک فروشگاه به مبلغ۶۰۰۰۰۰۰۰تومان خرید می کنید هدیه ای در قالب اشانتیون و یا کاهش از قیمت کلی اعطا می کنند.
بنابراین این امکان شاید از جانب شرکت سایپا میسور باشد که بتواند با مبلغ۱۳۰۰۰۰تومان یک دستگاه رادیو پخش تهیه کند اما برای مشتری که فقط یک عدد رادیو پخش بخواهد بخرد چیزی حدود ۳۰۰۰۰۰تومان آب بخورد.

عرض آخر اینکه کل دنیا ایران را تحریم می کنند و در پاسخ شرکت سایپا به عنوان جزئی از کل هم وطنان ایرانی را و اینگونه است که ظلم گسترش می یابد.
اگر توان نداشتید برای چه می فروختید مگر نه این است که خداوند و اعمه می فرمایند چیزی را که ندارید نفروشید.
سوال این است که آیا این امر در زمره کلاهبرداری نیست انهم از طریق سامانه های رایانه ای یعنی کلاهبرداری مشدده با این شرح که بنده را در خصوص این قطعات کسری که نداشته اند فریب داده و از این طریق پولی آید کردند و از این وجوه تحصیل شده منافعی را به ضرر بنده و به نفع خود دریافت داشته اند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲
0
0
با سلام یه پراید اسفند 97 ثبت نام کردم و اردیبهشت98 تحویل گرفتم بدون ضبط و توی سند کمپانی ذکر شده که 1000000 ریال کسری قطعه ولی هنوز هیچ پولی از سمت شرکت سایپا برای ما واریز نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران