کد خبر : ۸۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
طرح فروش ویژه مرداد ماه خودروسازان بم اعلام شد؛
خودروسازان بم شرایط فروش خودرو سدان خود را با تحویل حداکثر آذرماه سال جاری اعلام کرد.
به گزارش خودروکار، خودروسازان بم به عنوان شریک تجاری شرکت جیلی شرایط فروش محصول GC6 ویژه مردادماه سال جاری را به مناسبت ولادت امام هشتم اعلام کرد.



این خودرو که دارای امکانات رفاهی قابل قبولی است توانسته قیمت گذاری مناسبی را با توجه به امکانات رفاهی و فنی خود دریافت کند و پیش بینی می شود با توجه به شرایط دیگر رقبا این خودرو فروش خوبی را به ثبت برساند.



این سدان دارای طراحی داخلی بسیار مناسبی است و با الهام از طراحی بزرگان صنعت خودرو و کیفیت مناسب تریم داخلی طراحی یک دست و به روزی را ایجاد کند.


با توجه به ابعاد این خودرو می توان آن را یک سدان مناسب برای شهرهایی همچون تهران قلمداد کرد.

خودرو جیلی GC6 با حجم موتور 1498 سی سی، حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار را در کنار حداکثر گشتاور 146 نیوتن بر متر تولید می‌کند.



این خودرو دارای دو مدل گیربکس 5 دنده معمولی و 4 دنده اتومات است که از سیستم تعلیق مک فرسون، سیستم ترمز دیسکی جلو و عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی (سه نقطه)، سنسور دنده عقب و ... است.



قیمت این خودرو به صورت قطعی 47 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که برای خرید این محصول سه مدل فروش در نظر گرفته شده است.

مدل اول، خرید به صورت دو تا چهار مرحله انجام می‌شود که مشتری بدون نیاز به تسهیلات شرکت محصول را خریداری می‌کند که بنابر میزان پیش پرداخت و انجام تعداد مرحله‌های پرداخت خودرو در تاریخ مهر، آبان و آذر تحویل مشتری می‌شود.

شرکت خودروسازان بم برای این شیوه خرید سود انصراف 20 درصد سالیانه و سود مشارکت 24 درصد سالیانه را در نظر گرفته است که البته تأخیر دیرکرد تحویل خودرو ماهیانه 2.5 درصد تعیین شده است.

در مدل دوم شرکت تسهیلات ویژه به مبلغ 15 میلیون تومان در نطر گرفته شده که باید در سه قسط به مبلغ 5 میلیون تومان بازپرداخت شود، که در این مدل سود انصراف در نظر گرفته نشده و تنها سود مشارکت همچون مدل قبلی در نظر گرفته شده است.

در مدل دیگر که به همراه تسهیلات بلند مدت خودرو عرضه می‌شود سند در رهن شرکت قرار دارد و از 11 میلیون 800 هزار تا 27 میلیون و 800 هزار تومان تسهیلات بلند مدت بنابر میزان پیش پرداخت ارائه می‌شود که در پرداخت تک مرحله‌ای تحویل خودرو شهریور سال جاری اعلام شده است.

در پرداخت دو مرحله‌ای تحویل خودرو مهرماه و در پرداخت سه مرحله‌ای تحویل خودرو آبان ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران