کد خبر : ۸۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
شریعتمداری با توجه به تجربیاتی که در هشت سال وزارت بازرگانی داشته و دیگر مسئولیت ها و آموخته هایی که در سمت معاون اجرایی دولت یازدهم داشته، تلاش خواهد کرد تا بنگاه های تولیدی تعطیل و فشل شده، نیمه فعال و در آستانه ورشکستگی را فعال کند.
به گزارش خودروکار، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به سوابق خوب شریعتمداری در مسئولیت های مختلف، گفت: با توجه به این سوابق نوع نگاه وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادرات محور خواهد بود.

علی ادیانی، نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  محمد شریعتمداری گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارای سوابق خوبی در وزارت بازرگانی و معاونت اجرایی رئیس جمهور است، گفت: شریعتمداری با توجه به تجربیاتی که در هشت سال وزارت بازرگانی داشته و دیگر مسئولیت ها و آموخته هایی که در سمت معاون اجرایی دولت یازدهم داشته، تلاش خواهد کرد تا بنگاه های  تولیدی تعطیل و فشل شده، نیمه فعال و در آستانه ورشکستگی را فعال کند.

وی افزود: آقای شریعتمداری قطعا به تنوع تولیدی در واحد های صنعتی توجه خواهد کرد و مبنای دروازه تجارت را تولید داخلی و کالاهای صادراتی قرار خواهد داد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی تصریح کرد: در هفته آینده آقای شریعتمداری در فراکسیونها، کمیسیونها و نشست های های نمایندگان حضور خواهد یافت و برنامه های خود برای وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشریح می کند.

منبع: اعتدال

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران