کد خبر : ۹۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
«خودروکار» بررسی می‌کند؛
آخرین گزارش از میزان تولید خودروسازان نشان از آن دارد که تولید برخی از خودروها برای همیشه و برخی به‌صورت موقتی در این ماه متوقف‌شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از میزان تولید خودروسازان در تیرماه سال جاری 13 خودرو تولید نداشته‌اند و این در حالی است که دو خودروسازی خودروسازان بم و خودروسازان راین تولیدی نداشته‌اند.

از خودروهای سواری که در این مدت تولیدی به ثبت نرسانده‌اند می‌توان به پژو 2008، رانا دوگانه‌سوز، پراید دوگانه‌سوز، X100، نسیم و صبا دوگانه‌سوز، لیفان 620، jac j3، لیفان X50، mvm110s، mvm 530، mvm 110، mvm 315 و آسا B50- b50F اشاره کرد.

این گزارش حاکی از آن است که پژو 2008 تا پایان تیرماه مجموعاً 4 دستگاه تولیدشده و این در حالی است که در کنار آن رانا دوگانه‌سوز تا پایان تیرماه سال جاری و سال گذشته هیچ تولیدی را به ثبت نرسانده است.

پراید دوگانه‌سوز در سال 96 تولیدی را به ثبت نرسانده اما در سال 95 تولید داشته است، از سوی دیگر برای محصول X100 چنین موردی به ثبت رسیده است.

درحالی‌که در تیرماه محصول نسیم و صبا تولید نشده اما تا پایان تیر سال جاری و سال 95 این دو محصول تولید داشته‌اند.

بررسی تولید محصولات کرمان موتور که در تیرماه سال جاری تولیدی را به ثبت نرسانده‌اند، نشان از آن دارد که jac j3 به‌صورت تجمیعی تا پایان تیرماه 96 و سال گذشته تولیدی نداشته باشد و لیفان X50 در دو سال اخیر تولید داشته است.

روند تولیدی محصولات مدیران خودرو در سال 96 و سال گذشته نشان از آن دارد که 110s در دو سال اخیر تولید داشته و مدل قدیمی این خودرو تنها در سال گذشته تولید داشته است.

محصول mvm 530 همچون مدل قدیمی 110 تنها در سال 95 تولید داشته و در سال جاری دستگاهی از این محصول تولید نشده است و این در حالی است که چنین روندی برای محصول mvm 315 به ثبت رسیده است.

در نهایت محصول آسا B50-B50f به‌صورت تجمیعی تا پایان تیرماه سال‌های 95 و 96 تولید داشته است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران