کد خبر : ۹۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
«خودروکار» گزارش می دهد؛
چینی ها اعلام کردند که به خواستگاری فیات کرایسلر نرفته و قصدی هم برای خرید این شرکت ندارند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ژو می، یکی از سخنگویان شرکت دانگ فنگ موتورز چین مستقر در اوهان، روز سه شنبه در پاسخ به پرسشی از طریق ایمیل با این مضمون که آیا دانگ فنگ به خرید همه یا بخشی از گروه فیات-کرایسر، فقط فیات، فقط کرایسلر و یا برند و یا تکنولوژی که به گروه فیات-کرایسلر تعلق داشته باشد تمایلی دارد یا نه، گفت: "در حال حاضر هیچ برنامه ای نداریم."

گروه دانگ فنگ موتورز یکی از چندین برند متعددی بود که در اخبار هفته گذشته در خصوص خواستگاران احتمالی گروه فیات-کرایسلر از آن با صفت مجهول "یک خودروساز نام آشنا" که پیشنهاد خرید به گروه فیات-کرایسلر داد از آن نام برده شده بود و همچنین بیان شد که برخی دیگر از برندهای چینی نیز مشتاقانه منتظر پیشنهادی مشابه بودند.

دانگ فنگ در حال حاضر سهم 13.7 درصدی در گروه پژو-سیتروئن دارد که حاصل برنامه شراکت سال 2014 این شرکت با گروه پژو-سیتروئن است. سایر شرکت هایی که در اخبار مرتبط از آن ها اسم به میان آمده بود شامل گریت وال موتورز، هلدینگ گروه جیلی و گروه خودروساژی گوانژو است. همچنین هلدینگ خودروسازی جیلی روز چهارشنبه گفته بود که پیشنهادی برای گروه فیات-کرایسلر در جریان ندارد.


مترجم: مصطفی انیسی
منبع: Automotive New
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران