کد خبر : ۹۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
نمایشگاه خودرو فرانکفورت(5)
کمپانی خودروسازی گریت وال موتورز چینی، به عنوان هفتمین تولید کننده خودرو در چین و بزرگ ترین تولید کننده مدل های SUV و کراس اوور، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سپتامبر ماه سال جاری حضور خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سایت Automotive News China ، از حضور این کمپانی چینی  و معرفی محصولات لوکسش تحت برند Wey در نمایشگاه خودروی فراکفورت خبر می دهد. البته این کپانی هنوز از خودروهایی که قرار است در نمایشگاه معرفی کند، جزئیات بیشتری ارائه نداده است.

کمپانی برند لوکس Wey را از نام بنیانگذار و رئیس شرکت به نام وی جیانگ گرفته و  اولین مدل  کراس اوور VV7  این برند هم در نمایشگاه آپریل شانگهای با قیمت اولیه 167.800 یوان ( 25.424 دلار) به فروش رسیده است. در نمایشگاه شانگهای، کمپانی گریت وال موتورز، همچنین از یک نسخه هیبریدی VV7 رونمایی کرد و حالا روی تست دومین محصول برند Wey با نام VV5 کار می کند. این مدل با اندازه ای کوچک تر از مدل قبلی طراحی شده و در عین حال تمام فنآوری های به کار رفته در VV7 را داراست. این خودرو مجهز به یک پیشرانهٔ 2 لیتری توربوشارژ بنزینی که قدرتش به کمک یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

حالا گریت وال موتورز برای مقابله با کاهش میزان فروش محصولاتش باید مدل جدید را روانه بازار کند. در ماه جولای، فروش کمپانی تنها 0.1 درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشته و سهم فروش VV7 برند wey، 6075 دستگاه بوده است. این در حالی است که در هفت ماه اول، فروش کمپانی 2 درصد افزایش داشته و تعداد خودروهای به فروش رسیده 529 هزار و 806 دستگاه گزارش شده است.

ترجمه : گلنوش محب علی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران