کد خبر : ۹۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
ششمین گردهمایی بسترن سواران با حضور مدیران و سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور با هدف اطمینان مشتریان از ادامه ارائه ی خدمات به آنها، در روز 27 مرداد ماه در پارک پاکنژاد تهران برگزار شد.

به گزارش خودروکار، در این گردهمایی برای اولین بار شرکت بهمن موتور همراه با تیم خدمات پس از فروش خود حضور یافت تا به بسترن سواران B50 و مشتریان وفادار خود این اطمینان را بدهد که هیچ نگرانی بابت ارائه خدمات محصولات شرکت حتی در صورت توقف تولید وجود ندارد.

گفتنی است در این گردهمایی، حضور محصول جدید شرکت بهمن موتور، بسترن B30 با استقبال زیادی روبرو شد و بسترن سواران در فرصتی که داشتند خودروی B30 را تست کردند و نظرات خود را به مسئولین فروش و بازاریابی انعکاس دادند.

خودروی B30 محصول جدید شرکت FAW است که از سال 2015 وارد بازار چین شده است. این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو است که با همکاری با شرکت‌های فولکس واگن، آئودی، مزدا و جنرال موتورز توانسته به تولید سالانه بیش از 3 میلیون دستگاه دست یابد. که اخیرا فروش آن توسط شرکت آغاز شده است.

گیربکس 6 سرعته آیسین ژاپن، سیستم فرمان الکتریکی، کنترل پایداری الکترونیکی، ساختار بدنه ایمن، کروز کنترل، سان روف برقی، سیتم رهیاب مجهز به نقشه کامل ایران و از همه مهمتر گارانتی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر از ویژگی های متمایز این خودرو به شمار می‌آید.

در پایان مراسم بسترن سواران، به طور مستقیم با مسئولین شرکت از تجربه‌های خود با آسا گفتند و تیم خدمات پس از فروش نیز برخی از خدمات آنها را به صورت رایگان انجام داد.








































انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران