کد خبر : ۹۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
شرکت ایرتویا علاوه بر تعهدات ذاتی خود جهت کمک به مشتریان و خریداران محصولات تویوتا در ایران به عنوان اصلی ترین متولی در بحث انجام خدمات پس از فروش بخصوص "فراخوان و رفع عیب" شناخته می شود.
به گزارش خودروکار، موضوع فراخوان خودرو یکی از مهمترین اصول حقوق مصرف کننده و خدمات پس از فروش محسوب می شود که ایرتویا همانند شرکت مادر در این زمینه فعال است.

پیرو فراخوان شرکت تویوتای ژاپن در خصوص تعویض بعضی از قطعات سیستم ایربگ (کیسه هوا) خودروهای تویوتا کرولا مدل های 2006 تا 2009 شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتای ژاپن در نظر دارد نسبت به اجرای فراخوان فوق به صورت رایگان اقدام نماید.

لذا از مالکان محترم خودروهای مذکور درخواست می شود که با جستجوی شماره شاسی خود در سایت شرکت ایرتویا در صورتی که شامل طرح کمپین می باشند اطلاعات خود را تکمیل نموده و پس از ارسال فرم کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به تعیین قرار ملاقات با آنها تماس خواهند نمود.

جهت جستجوی شاسی خودرو اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران